En trist nyhet...

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
I går fikk jeg en SMS som rev skikkelig i hjertet mitt.
De som passer på Lucy pusen vår mens vi er på ferie nå - sendte melding om at hun har forsvunnet :(

1375526433897.jpg

De har lett flere ganger til dagen men de kan ikke finne henne.
Jeg er veldig redd for at hun har blitt stjålet eller enda verre..påkjørt.. :(:(

Hun forsvant i går morges og de har ikke sett henne siden. De skal reise hjem til der vi bor for å se om hun kan ha kommet seg hjem..men jeg tviler.. her snakker vi om en pus som aldri går lenger enn 100 meter fra hagen :(

Ber av hele mitt hjerte at hun skal dukke opp igjen.. det blir ikke det samme kommer vi hjem uten henne.. :(

1375526671606.jpg

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

:( uffa,håper ho kommer tilbake :) min var borte i ca 6 uker men kom tilbake, så ikke mist håpet iallefall :) skal se hun er på en liten luftetur :)

Kjempe trist å leste... Håper hun dukker opp!

:( uffa,håper ho kommer tilbake :) min var borte i ca 6 uker men kom tilbake, så ikke mist håpet iallefall :) skal se hun er på en liten luftetur :)

Jeg håper så inderlig det!! Gråter av tanken på å aldri få se henne igjen.. det er jo barnet vårt det også :(

Så utrolig trist å høre:( Men jeg håper hun kommer til rette. Hun har sikkert bare tatt seg en gå tur..
Katten min forsvant 6 juli og har,ikke vendt tilbake hjem. Det er i dag 4 uker siden og det har ikke vært lett. Men etter å ha delt ut masse lapper i område og vært og lett er jeg sikker på at noen har tatt han til seg. Blir så forbannet på folk som tror de bare kan gå ut i gata å plukke seg en katt og ikke tenke at det sitter igjen andre med et stort savn av det dyret.

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1375527470465.jpg
    1375527470465.jpg
    65,4 KB · Visninger: 127
  • 1375527651548.jpg
    1375527651548.jpg
    43,2 KB · Visninger: 105
Jeg håper så inderlig det!! Gråter av tanken på å aldri få se henne igjen.. det er jo barnet vårt det også :(

Forstår de så godt, vi har 3 å jeg skrek hver dag i dissa 6 ukene og er nå en liten hønemor for at han skal komme bort igjen :)

Katta til søstra mi bruker sture litt å demonstrere med å bli borte noen dager hvis de reiser bort, håper fine pusen din kommer hjem igjen :)

16.02.14 <3

Uff :-/ Håper pusen din kjem heim igjen! Vår var nettopp vekke i 3 dager. Ikkje så lenge det altså, men den har heller aldri vore vekke før det.

Ånei :( Stakars lille pusen. Håper den finner veien hjem eller at noen finner henne så snart som mulig? Har du satt ut annonser på Facebook feks? Er hun chippet?

Åneei, så utrolig trist :(
Håper dere finner søte Lucy igjen snart!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

:(

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Ånei :( Stakars lille pusen. Håper den finner veien hjem eller at noen finner henne så snart som mulig? Har du satt ut annonser på Facebook feks? Er hun chippet?

Jeg har lagt ut annonser på dyrebar og delt på facebook hvor venner har delt videre igjen.

Hun er chippet men halsbånd river hu bare av seg :(

Hun er fortsatt savnet.. 5 dager nå.. håpet svinner hen og føler meg hjelpesløs her i utlandet..! :(

Huff, håper virkelig hun dukker opp! Er fælt når katter bare blir borte :(

16.02.14 <3

Det er veldig vanlig at pusen søker hjemover av instinkt, og hvis hun er chippet er det stor sannsynlighet for at hun vil dukke opp til slutt :)

Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Back
Topp