En Trist Nyhet

Monica*27

Glad i forumet
12 mars reiser samboer til stavern på utrykningskurs,skal ta lappen på utrykkning..(han er politi-student ja)...og da tar han med seg laptopen!!! og han kommer ikke hjem før den 23!!! å herre jemini! hvordan skal jeg klare meg 2 uker uten data...16 mars helgen reiser vi ut til mine foreldre og er der helgen ut,de har heldigvis internett så jeg kan skrive litt til dere da jeg er ute der..hvis jeg får plass da for jeg har 2 søstre som er avhengig av msn og det er min mor og[:D] men i hele 2 ukehverdager skal jeg altså sitte uten internett og ikke minst bv!!!

dette kommer til å bli litt av utfordring ettersom jeg er avhengig av dere og bv!!!

hehe uff høres ikke bra ut, men MÅ jo le litt å.. hehe

Får bare begynne å strikke da[;)]

tihi ja det høres vel litt komiskt ut men jeg må bare si jeg gruer meg.. en uke til laptopen reiser sin vei , så nå kommer jeg til å sitte her masse...utenom når vi er ute på trilletur da[;)]

Vi har også det problemet av og te men nu har æ tatt og bestilt mæ egen lap top så slepp æ det der problemet[:D][:D]

Du kan komme til meg. så kan du sittepå babyverden på laptopen min, og jeg på pcen til sambo også kan babyene våre leke sammene på gulvet[:D]

okey,da tar vi toget til deg da i helgen..kor du bor??[:D]

oslo jah...hmmm..skeptisk[8|]tihi neida,.. bodde i oslo 1 år og det var helt jævlig syns jeg, men det har masse med at jeg har alle venner og familie her i bergen... jeg bodde i oslo for samboer kom inn på politi-skolen der og gikk 1 året der. nå går han 2 året og er i praksis,men skal tilbake til oslo i august og ta siste året...da MÅ  jeg kjøpe meg en egen data..har ikke råd til en akkurat nå,for vi må kjøpe ny vogn (trillevogn) og nytt bilsete til småen...[&:]

Back
Topp