en trist dag. bilde

*Frk.Mamma

Gift med forumet
vi bor på landet men har en grus vei forbi huset der noen kjører som noen svin og nå er jeg lei, nå skal jeg få tatt skkiltene til han som kjører værst her og annmelde, meg og lillemann var på vei ut så kom pusen vår og han har blitt påkjørt, fikk vasket hann for han var full av blod i hele annsiktet sitt, og han hadde ikke noe sår så ringte dyrlegen og de sa at det da var innvendige skader i hode hans siden blodet var helt sort. så vi måtte reise og avlive han :(

verdens beste pus blei bare 1 år gammel, han var den beste storebror kunen gjøre hva han ville, bære rundt på han og leke med han bada i badekaret med han og uansett hva han gjorde var pusen like blid og bare malte og kosa seg, men i dag måtte selvfølgelig han bøte med livet sitt :s er så lei meg og storebror skriker jo som bare det han også da med pusen hans som er i himmelen :(

Sov godt lille pusekatten vår <3
du var den beste pusen noen kunne ha <3

Stakar lille fine pusen! :-( ble helt på gråten jeg nå! Altså noen ganger kan det skje at en kjører på et dyr men da stopper en og sørger for at dyret får hjelp! Og med den grisekjøringa... Huff :-( neste gang kan det være et barn!

Tweak skrev:
Stakar lille fine pusen! :-( ble helt på gråten jeg nå! Altså noen ganger kan det skje at en kjører på et dyr men da stopper en og sørger for at dyret får hjelp! Og med den grisekjøringa... Huff :-( neste gang kan det være et barn!

ja nettop det. men jeg er hvertfall evig takknemlig for at han klarte og komme hjem selv og slapp og ligge i skogen og lide, men vi kommer til og annmelde de som kjører sånn for er tre barn her i "gata" og neste gang kan det faktisk være de, for nabo pappan her holdt på og bli påkjørt av han men klarte og hoppe unna, er spesielt en rød bil som kjører veldig her

Usj. Det er så grusomt når sånt skjer.

Vi mistet 3 katter på det forrige stedet vi bodde. Det var helt forferdelig.

Noen eier rett og slett ikke vett! Blir så sint at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg når jeg hører sånt. Leit å høre at han måtte oppleve å miste katten sin slik.. 

Gollemor skrev:
ANMELD!!!
Stakkars fine lille pusen :'(
Og stakkars dere!

Jeg hater råkjørere.

Uff så trist!!! *god klem til deg*

Huff dette var så trist å lese :(
Lille pus som ikke fikk være med mere.(mest pgr en idiot bak rattet) Ta med dere de gode minnene også håper jeg gode dager kommer igjen. Dere får bare anmelde.

Selv kom pusen vår hjem også etter en påkjørsel, han brukte da en uke på en strekning han vanligvis ville brukt 3-5 min om han gikk radigt. Med brekt bakbein og øyet vridd rundt i skallen, måtte han avlives:(

Katten deres var prikk lik katten vår som ble påkjørt for ikke så lenge siden! Nydelig!
Føler med dere :( Er så trist å miste dyr! Man blir jo så sterkt knyttet til de! Håper dere får tatt han som rå kjører! 

Anmeld fyren!!! Blir så forbanna på sånn idioti!

Fine fine pusen,fikk skikkelig vondt i meg nå :(

emoticon  Så fælt da! Stakkar både dere og den nydelige pusen. Vet hvor fælt det er å miste dyret sitt. Bra du anmelder, det er IKKE greitt å kjøre med stor fart der man kan treffe både mennesker og dyr. 

Grrr. Blir så irritert av slik dustete kjøring! Skulle man være så uheldig å kjøre på et dyr så stopper man og får kontakta eieren, eller fikser det slik at dyret ikke må lide. Man MERKER om man kjører på noe, så h*n har tydeligvis gitt blanke. Håper det går bra med gutten din, det er vondt å miste et firbeint familiemedlem. 
emoticon 

Back
Topp