*Frk.Mamma
Gift med forumet
vi bor på landet men har en grus vei forbi huset der noen kjører som noen svin og nå er jeg lei, nå skal jeg få tatt skkiltene til han som kjører værst her og annmelde, meg og lillemann var på vei ut så kom pusen vår og han har blitt påkjørt, fikk vasket hann for han var full av blod i hele annsiktet sitt, og han hadde ikke noe sår så ringte dyrlegen og de sa at det da var innvendige skader i hode hans siden blodet var helt sort. så vi måtte reise og avlive han :(
verdens beste pus blei bare 1 år gammel, han var den beste storebror kunen gjøre hva han ville, bære rundt på han og leke med han bada i badekaret med han og uansett hva han gjorde var pusen like blid og bare malte og kosa seg, men i dag måtte selvfølgelig han bøte med livet sitt :s er så lei meg og storebror skriker jo som bare det han også da med pusen hans som er i himmelen :(
Sov godt lille pusekatten vår <3
du var den beste pusen noen kunne ha <3

verdens beste pus blei bare 1 år gammel, han var den beste storebror kunen gjøre hva han ville, bære rundt på han og leke med han bada i badekaret med han og uansett hva han gjorde var pusen like blid og bare malte og kosa seg, men i dag måtte selvfølgelig han bøte med livet sitt :s er så lei meg og storebror skriker jo som bare det han også da med pusen hans som er i himmelen :(
Sov godt lille pusekatten vår <3
du var den beste pusen noen kunne ha <3

Så fælt da! Stakkar både dere og den nydelige pusen. Vet hvor fælt det er å miste dyret sitt. Bra du anmelder, det er IKKE greitt å kjøre med stor fart der man kan treffe både mennesker og dyr.