En trist beskjed

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Vet ikke om noen har opplevd dette før?
Har jo 3 friske barn fra før. Tatt noen private ul dette svangerskapet pga litt blødninger, men alt har sett normalt ut da. Helt til idag. [emoji22][emoji22][emoji22]
Hjertet slår, fått armer, fått bein. Den beveger seg. Men ho syns ho fant avvikende fasong på hodet. Det så liksom mer ruglete enn rundt ut. Ho har henvist oss til riksen, så vi venter telefon fra dem idag eller i morgen. For en grusom ventetid! Jeg trodde hodet kunne se litt sånn ut når jeg er så tidlig på vei, men ho syns det virka avvikende. Hva i alle dager kan det være? Forbereder meg på at dette ender med at vi tar abort [emoji22][emoji22][emoji22] er 8 +4 på vei. Kan de se sånt så tidlig altså?

Håper hun tar feil og at det går bra. Mange gode tanker herfra [emoji173]️

Har mye erfaring med å få dårlige nyheter på ul, og legene på Rikshospitalet er de beste! Håper dere får time der snart, og at det ikke er noe i veien med lille spire [emoji173]️

Aldri hørt om når man er så tidlig i et svangerskap. Eneste jeg vet er at ene svigerinna mi fikk beskjed om at det var noe galt med hodet, aå de trodde lenge at barnet dems kom til å være annerledes på en eller annen måte. Så leger burde være veeeeldig forsiktig å skremme oss slikt! For der tok dem styggelig feil. Frisk og ikke noe galt i det hele tatt. Fant ut siste ti ukene av svangeskapet at legen hadde tatt feil! [emoji15]

Men håpe hva de her vet hva de snakker om, for å skremme sånn er ikke greit [emoji22][emoji173]️regner med du får tett oppfølging fremover [emoji173]️lurer også fælt på om de kan se så tidlig på et hodet som er langt fra ferdig utviklet!

Heller aldri hørt om at de kan se slike avvik så tidlig [emoji15]
Får virkelig håpe at alt ser bra ut neste gang dere sjekker. Ikke gøy med slike beskjeder [emoji17]

Jeg er Såklart uendelig glad for at det er oppdaget tidlig HVIS det er riktig... men jeg og ho som utførte ultralyden endte jo nesten opp med å diskutere litt ettersom jeg mener hodet på sånne små "bønner" kan være litt ujevnt nå så tidlig. Det vokser jo masse hele tiden og jeg trodde liksom ikke det var sånn at de kunne se at det er et AVVIK så tidlig. Veldig spent på HVA det evt er.... og håper det aller beste. Riksen ringer innen i morgen.

Har heller aldri hørt om avvik så tidlig, og trodde også at hodeformen av litt "rar" så tidlig.

Håper hun bare var en ekstra forsiktig type og at alt er normalt :) :Heartred

Krysser alt jeg kan for at ungen er frisk og rask! Leste i går om at man måtte være litt skeptisk når man gikk til tul hos private fordi de ikke har samme erfaring, men jeg vet ikke, har aldri vært på ul før. Håper alt er som det skal og at det bare er fordi hodeformen er litt rar i uke 8!

Uff nei det er ikke kjekt! Satser på alt er bra og hun bare ville sjekke for å være helt sikker :)

For en fæl beskjed å få [emoji22] Aldri hørt om noen som har sett avvik så tidlig.. Får håpe det viser seg at hun bare var litt for nøye, og at alt er bra [emoji1317]

Masse lykke til :Heartred Håper de finner ut at alt er bra likevel :Heartred

Back
Topp