En travel liten frøken! ;)

Snuppemor

Betatt av forumet
ImageUploadedByBV Forum1393343460.675385.jpg

Full fart over feltet! ;) Her har vi begynt å krabbe! Og fått to tenner! Synes det går så fort!! Lille babyen min! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk! ;)
Hun er 5 måneder og en uke gammel ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Mi er 5 mnd akkurat i dag, og er ikke i nærheten av å krabbe rundt enda i alle fall... Har hun nettopp begynt med det?


Prinsessa ble født den 25. september 2013.
 
Hun begynte å reise seg på alle fire for tre-fire uker siden. Har krabbet en uke eller to nå ;) Men hun er altså tidlig ute.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun begynte å reise seg på alle fire for tre-fire uker siden. Har krabbet en uke eller to nå ;) Men hun er altså tidlig ute.


Sent from my iPhone using BV Forum
Wow, ja da er hun tidlig ute :) Har vel blitt en del mer travelt da går jeg ut i fra? Samtidig som hun gjerne kan aktivisere seg selv litt mer nå?


Prinsessa ble født den 25. september 2013.
 
Det er travelt på en litt annen måte. Før hun klarte å krabbe var hun så utålmodig fordi hun gjerne ville komme seg omkring! Så da ville hun aktiviseres mer av meg. Nå skal hun bare rundt på oppdagelse! Så her babysikres alt i babyhøyde ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 51962

Full fart over feltet! ;) Her har vi begynt å krabbe! Og fått to tenner! Synes det går så fort!! Lille babyen min! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi! herlig bilde av ei søt travel frøken! her e han den siste uka bynt å skyve sæ bak :)
rompa går t værs når han ligg på magen å han ligg lenge med strake arma å hold sæ oppe :)
Han kan godt være baby enda lenge for min del ;-)
tia går så ytrolig fort!
 
Hihi! herlig bilde av ei søt travel frøken! her e han den siste uka bynt å skyve sæ bak :)
rompa går t værs når han ligg på magen å han ligg lenge med strake arma å hold sæ oppe :)
Han kan godt være baby enda lenge for min del ;-)
tia går så ytrolig fort!

;) det er herlig å se utviklingen til de små skattene våre!!
Men er veldig enig i at tiden går fryktelig fort!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp