En, to eller flere?

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Er det noen her inne som mistenker at de bærer på mer enn en? :)

Nei, håper det bare er en jeg altså :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

Tanken har slått meg, men har ikke noen spesiell grunn til å tro det.. Blir spennende på TUL i slutten av september..

Jeg tror en og håper en, samtidig som jeg på en måte håper på to, men det er mest fordi gubben bare vil ha 2 barn, jeg vil ha 3, helst 4 :rolleyes:
Hadde sånn sett vært greit med "en på kjøpet" dersom jeg ikke klarer å overtale han om et par år :hilarious:

Jeg tror det er en, selv om jeg har 5 par tvillinger på kvinnelinje i familien. To par kusiner og tre par nieser/nevøer.

Jeg tror 1, og håper 2 [emoji85] lyst på 3 barn, men mannen mener 2 er nok, så om vi får en på kjøpet, så er jo det bare gull [emoji1305] men det er ingen tvillinger i familien, så sjansen er meget liten!

Jeg tror en og håper en.

Men da jeg gikk gravid med datteren min, hadde hun hatt en tvilling på et tidlig stadium. Legen fant to plommesekker på TUL, den andre tvillingen var ikke å finne da :bag:

For meg blir det siste gang jeg er gravid, det får holde med to. Så om det blir to i en denne gangen, så er det bare bonus. Det hadde vært gøy med plutselig tre barn. Men jeg tviler. Er en bak i slekta som fikk tvillinger, men det er så sjeldent, er ikke sikkert det slår ut her.

Jeg tror 1, og håper 2 [emoji85] lyst på 3 barn, men mannen mener 2 er nok, så om vi får en på kjøpet, så er jo det bare gull [emoji1305] men det er ingen tvillinger i familien, så sjansen er meget liten!
Samme her. Tviler sterkt da, tror streken hadde vært mye sterkere hvis det hadde vært to mageboere.

Tanken har slått meg og er litt mulig pga jeg tok piller for å få eggløsning :)

Har tvillinger i familien, sp er jo en mulighet. Hadde vært kjekt, spennende med to. Men tror en om gangen holder[emoji1]

Tror det er én. Tvillinger hadde jo vært moro, men jeg vet ikke om jeg er laga av riktig stoff til å klare å fø opp to babyer samtidig.

Hadde blitt veldig glad om det er 2. Vel, blir veldig glad om det er 1 der også!
Kjenner meg ikkje gravid før eg ser noko på TUL.

Har lurt på om det kan vere to pga at jeg fikk så tidlig symptomer. Men er sikkert bare ønsketenkning siden jeg har lyst på to barn til :p

Nja, måtte i såfall være fordi jeg har mer, tidligere og tydeligere symptomer denne gangen. Vet også at det ikke trenger å bety noe som helst. Har tvillinger i familien, så ville på en måte vært gøy med tvillinger. Men samtidig holder det sikkert med en om gangen:hilarious:

Back
Topp