Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kiwi78Jeg har brukt endel bånd - men splitbinders har jeg ikke tenkt på - takk for tips![:D]
Enig med Florelina, og skulle du ønske å utvide litt etterhvert, så er klistremerker et godt sted å starte. Evt klippe ut figurer i papir og dekorere med. I starten kjøpte jeg mange ulike typer bokstaver, både klistremerker, rub-ons (gode gamle gnikke-merker), samt at jeg klippet ut fra ukeblader og slikt. Å klippe ut fr aukeblader vil jeg vel egentlig ikke anbefale ndre, sa det papiret ikke er syrefritt, og over tid kan ødelegge bildene.
Men album, papir, saks og lim, er nok et MÅ ha!
Kan også anbefale noe som kalles "brads", det er splitbinderser, som en kan bruke til å feste duppeditter med, og som finnes i mange farger og fasonger. Jeg bruker også mye bånd og garn, til å f.eks lage rammer og pynte andre ting med.
ORIGINAL: Kiwi78
Enda en ting jeg bruker mye er stempler, særlig bokstavstempler. Da kan en få de ordene man vil, så mange ganger man vil!!! Koster litt i innkjøp, men dersto rimeligere dersom en bruker dem endel! Gode stempelbutikker er
www.stempelhobby.no
www.kreativhobby.no
www.scrapshop.no eller var det .com.....