en time

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Ja så ligger jeg her innepakket i wrap, i god tro på at det skal hjelpe på strekkmerker og diverse. SÅ! jeg blir her en hel time :O Noen å skravle med!? Hva finner dere på nå i disse kveldstimer?! Gjort noe gøy i dag?
 
Hihi, kos deg i wrapen:) hørtes jo veldig behagelig ut;-) hvordan fungerer det? Si ifra om det hjelper! Nå skal jeg køye etter en hyggelig date med min mann:) natta folkens!;-)
 
Haha ser for meg et hode inni en wrap med salat og kjøtt. :p Hihi matvrak? Hehe

Nå ligger jeg i sengen på ebay og lurer på hva for noe lurt jeg skal kjøpe idag...
 
Hihi, kos deg i wrapen:) hørtes jo veldig behagelig ut;-) hvordan fungerer det? Si ifra om det hjelper! Nå skal jeg køye etter en hyggelig date med min mann:) natta folkens!;-)
Tja hmm foreløpig er det helt ok, nesten litt godt, hihi. Begynner å ta seg opp på varmen... Joo først skrubber man seg med en slags såpe og en hard svampaktig dings, og så smører en seg med en toner-krem. Skal liksom masseres godt inn i huden, og så et lite lag på toppen før en snurrer seg inn i plastfolie. Så skal en ligge i en time før en klipper av og smører inn overflødig krem. Visstnok viktig å drikke endel vann og unngå søtsaker mens en ligger inni her. Skal selvsagt oppdatere om det funker! Har prøvd på lårene også (nå på magen) men glemte å måle cm så er ikke riktig sikker på om det funket. Jeje.

Ååå date med mann hørtes kos ut! min er på ferie min, uten oss...! æææ :) Jaaja, snart min tur!
 
Artig! Husk å oppdatere når du er ferdig innpakket.:D

* æpp'n *
 
Haha ser for meg et hode inni en wrap med salat og kjøtt. :p Hihi matvrak? Hehe

Nå ligger jeg i sengen på ebay og lurer på hva for noe lurt jeg skal kjøpe idag...
Haha! ikke såånn wrap :) men ser noe merkelig ut her jeg ligger innetullet i plast...

Ebay?! Hva med UV-telt? Eller tøybleier? har du hund? -i såfall kan du kjøpe hundesløyfe :)
 
Haha! ikke såånn wrap :) men ser noe merkelig ut her jeg ligger innetullet i plast...

Ebay?! Hva med UV-telt? Eller tøybleier? har du hund? -i såfall kan du kjøpe hundesløyfe :)
Har kjøpt uv-telt. :) jippiii, jeg har jo helt glemt å se etter ting til hunden. Takk for tips. Nå blir mannen glad for at det kommer enda fler "pakker med drit". Hoho.

Har tenkt på tøybleier, men det er jo så mange forskjellige typer og greier. Får det sikkert ikke til heller.
 
Har kjøpt uv-telt. :) jippiii, jeg har jo helt glemt å se etter ting til hunden. Takk for tips. Nå blir mannen glad for at det kommer enda fler "pakker med drit". Hoho.

Har tenkt på tøybleier, men det er jo så mange forskjellige typer og greier. Får det sikkert ikke til heller.
haha :D godt å være til hjelp ;P
Nei jeg også har vurdert tøybleier, men terskelen er litt høy kjenner jeg...
 
Haha, nå ser jeg for meg en kryssewrap med salat og mais :p

Vi har hatt en koselig dag, vi er på trondheimstur, og i dag var vi i byen og traff mamma og mormor (mamma er på besøk hos mormor).. Og så har vi vært på Rimi og rana de for barnematglass :)
 
Haha, nå ser jeg for meg en kryssewrap med salat og mais :p

Vi har hatt en koselig dag, vi er på trondheimstur, og i dag var vi i byen og traff mamma og mormor (mamma er på besøk hos mormor).. Og så har vi vært på Rimi og rana de for barnematglass :)
Hihi :D
så kos å dra på tur! er det lang reis? hvordan tar lillle det ?
 
over halvvegs!!!
 
Hihi :D
så kos å dra på tur! er det lang reis? hvordan tar lillle det ?
er tre timer med bil, med en fergetur på 25 min.. Lille tar det helt fint, er blitt vant til turen tror jeg, for vi har tatt den noen ganger... Reiser hjem på søndag,men skal pø hytta på fredag,så da får vi delt opp turen , en time herfra til hytta og litt over to timer fra hytta og hjem :)
 
er tre timer med bil, med en fergetur på 25 min.. Lille tar det helt fint, er blitt vant til turen tror jeg, for vi har tatt den noen ganger... Reiser hjem på søndag,men skal pø hytta på fredag,så da får vi delt opp turen , en time herfra til hytta og litt over to timer fra hytta og hjem :)
Så bra det går godt å reise! Her gruer jeg meg skakk for å dra på butikken, mini har funnet ut at bil "det er IKKE stas!" ... :(
 
Så bra det går godt å reise! Her gruer jeg meg skakk for å dra på butikken, mini har funnet ut at bil "det er IKKE stas!" ... :(
Det har mini her og. Før sovnet hun før vi rakk å si bil. Nå er det hyling og skriking. Ikke noe kjekt. Hun kjeder seg vel. Forståelig nok...
 
Da er wrappen av, og Kryssedull er ikke lenger en matrett... (eh?)
Foreløpig ingen synlige resultat, meget merkelig, jeg som hadde forventet mirakler! Men ekspertene strides og bortforklarer nederlaget med at "resultatene kan la vente på seg"... så vi får se i morgen :O Nå bør jeg vel strengt tatt ta natta her... Om ikke annet var hvertfall wrappingen avslappende, varmende og beroligende :D
 
Da er wrappen av, og Kryssedull er ikke lenger en matrett... (eh?)
Foreløpig ingen synlige resultat, meget merkelig, jeg som hadde forventet mirakler! Men ekspertene strides og bortforklarer nederlaget med at "resultatene kan la vente på seg"... så vi får se i morgen :O Nå bør jeg vel strengt tatt ta natta her... Om ikke annet var hvertfall wrappingen avslappende, varmende og beroligende :D
Venter på (w)rapport i morgen tidlig ;-)
 
Da er wrappen av, og Kryssedull er ikke lenger en matrett... (eh?)
Foreløpig ingen synlige resultat, meget merkelig, jeg som hadde forventet mirakler! Men ekspertene strides og bortforklarer nederlaget med at "resultatene kan la vente på seg"... så vi får se i morgen :O Nå bør jeg vel strengt tatt ta natta her... Om ikke annet var hvertfall wrappingen avslappende, varmende og beroligende :D
Hvis det er samme opplegget som noen på facebook selger så er det vel 72 timer det tar, eller noe sånt.:)

* æpp'n *
 
Back
Topp