En time igjen!

tuppen

Blir kjent med forumet
Ønsk meg lykke til![;)] Bare en time igjen til jeg får greie på om jeg har en liten en i magen min enda, eller om det har vært en SA.... Er ganske nervøs, men krysser fingrene og håper på det beste!![:o][:@][:D][&:][:(]

lykke til så mye!![:)]

Lykke til!

*lykketilmasseklem*

ORIGINAL: jomfruen83

Lykke til!

*lykketilmasseklem*

signerer denna

Lykke til !!!!

Lykke til!!!

Åssen har det gått? Fått svar? Lykke til!!!

Lykke til[:)]

så spennende! krysser fingrene for ein god nyhet her!!!

Håper det er noen der inne![:)]
lykke til

lykke til.[:)]

vet hvordan du har det nå [8|]

Ønsker deg lykke til ....å sender mange sånne din vei

Kjære tuppen!! Håper du fortsatt er gravid! Krysser alt jeg har her!!

Lykkeklem

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN! Det var en liten spire i magen min fremdeles!!!! Men jeg var visst kortere på vei enn jeg trodde. Han skjønte ingenting av datoene mine, for de stemte ikke overens med ultralyd. Så jeg måtte ta blodprøve igår, og blodprøve imorgen. Og så skal jeg på ny ultralyd neste onsdag. [&:][;)] Men han tippet på 4-5 uker på vei.[:D] Men han kunne ikke utelukke svangerskap utenfor livmor, det så ikke sånn ut nå, men jeg måtte være veldig obs hvis jeg begynte å få smerter.[:@][:'(][&o] Men jeg tenker positivt: Denne babyen skal bli min!!!! Jeg snakker til henne/han vær dag, og sier at han/hun må høre på mamman sin og bli!![;)]

Tenk hvis alt går bra!!!! Etter 15 pp synes jeg det er på tide!!!!

Klem fra tuppen

åh, så godt å høre!!! Gratulerer!! Hurra!!!! [:D]
Lykke til videre i svangerskapet!

KLEMMER

Godt å høre at det var liv å finne!![:D]

tuppen!

Håper virkelig alt går bra for deg og din lille spire, det hjelper nåkk på å holde en positiv innstilling slik som DU har, skikkelig bra at du "klarer" det.
Du får bare slappe av og ikke stresse nå, så går nåkk alt bra skal du se [;)]

Ønser deg MASSE lykke til, positive tanker fra meg.

Klem fra Kathrine.

Så godt å høre at det fortsatt er noen der inne, Tuppen!!

Sender masse positive tanker til deg sånn at du hoplder deg frisk og rask, og sånn at spiren klorer seg fast der inne.

Klem

Back
Topp