En til ?

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Jeg fødte min 3 31 desember jeg har allerede begynt og tenke på nr 4 :joyful: tenker selv at jeg er litt små gal så fort etter fødsel :playful:
 
Jeg fødte min 3 31 desember jeg har allerede begynt og tenke på nr 4 :joyful: tenker selv at jeg er litt små gal så fort etter fødsel :playful:
Enig i at du er litt smågal:hilarious::hilarious::hilarious: Hva sier mannen om tanken?:p:p
 
Enig i at du er litt smågal:hilarious::hilarious::hilarious: Hva sier mannen om tanken?:p:p
Han lo godt og sa du får du tenke på det frem til 6 ukers kontrollen vet ikke om det er fordi de to andre er 8 og 6 og jeg ser hvor mye glede de har av hverandre . At jeg bare fikk lyst på en til men lysten kom litt vel fort
 
Jeg er så lei av vondt er at jeg håper og tror jeg er ferdig når denne er ute :hilarious: Kanskje en attpåklatt blir aktuelt frem i tiden, har jo i grunn god tid siden jeg bare blir 29 til våren. Men akkurat nå blir jeg regelrett smådeprimert av tanken på 9 nye mnd med dette :rolleyes:
 
Nr 3 kommer snart ut og her er det uaktuelt med flere så ja tror du er litt gal :p
 
Du er nok rusa på oxytocin og kjærlighet, :hilarious::hilarious: men altså, hvorfor ikke? :woot: Herlig med storfamilie da, og hvis du så kort tid etter både svangerskap og fødsel tenker på at dette er noe du glatt kunne gjort igjen, så har du jo de beste forutsetninger da. :Heartred :hilarious:. Jeg får nr 3 nå i starten av februar, og personlig er jeg så ufattelig ferdig med å være gravid (selv om jeg har hatt super form for gravid å være), at det er HELT uaktuelt å tenke på nr 4. Men så fyller jeg 40 til sommern også da, så er på tide å stenge ned sjappa for min del. Jeg gleder meg veldig til å møte tredjemann nå, det blir fantastisk og han er så etterlengta, men deretter drømmer jeg videre om hvor god form jeg skal komme i etter fødsel, og hvor lett og herlig alt kommer til å kjennes da. :happy093:hilarious::hilarious: Så man finner kanskje svaret sitt der, hva man kjenner blir viktigst. :happy::Heartred
 
Tenker det samme :) fikk 3. 28/12 og er helt knust av tanken på at dette er siste gangen... fødselen var i tillegg over på én time så jeg følte meg nesten litt snytt for den opplevelsen også.. jeg kan enda grine litt over det :dead:
men jeg vet det blir tøffe tak med søvnmangel i tiden som kommer. Håper jeg skifte mening og at 3 er nok :)

skal kaste alle gravidklær mine i morgen... det er nå hvertfall en start!
 
Mannen maser allerede om en til før denne er ute!! Og han ville ikke ha denne i utgangspunktet...måtte mase:hilarious: Eg tror ikke eg orker et svangerskap til så tett på...vil heller vente til eg er 40 og få en til da kanskje...Men det sier mannen er uaktuelt:hilarious: max 2 år mellom sier han....
 
Tror jeg kommer til å få lyst på nr.3 etterhvert :Heartred men nå er jeg SÅ ferdig med graviditet og kvalme :yuck:

Men jeg liker ideen om stor familie, så GO FOR IT om føles rett for dere :happy::Heartred
 
Jeg er alltid babysyk. Uansett. Meeeeen denne kroppen skal IKKE gro flere bebiser altså. Dog jeg har selv tenkt tanken på en i lik alder, men denne får bare bli attpåkladd og i tillegg har hun en kusine som er i underkant av et år eldre. Det får holde :hilarious::hilarious: Nå er fokuset å få denne ungen uuuut av hula si :hilarious:
 
Her har jeg fått min tredje og siste baby, mannen har til og med sterilisert seg nå :angelic: Men må si at tanken på én til var helt og holdent helt fjern da jeg gikk gravid, men nå er det faktisk litt vemodig å tenke at dette er absolutt siste gangen jeg får oppleve å ha baby :p:hilarious:
 
Å den følelsen husker jeg fra da nr 2 var baby og nr 1 var bare 2 år :)
Den var veldig falmet til da det var en 2åring og en 4åring jeg hadde å løpe etter..

Men tanken er ikke helt fjern nå heller, de to store her er 9 og 11 år.
Jeg er redd for at minste skal bli alene, tanken på to små og to store er fin.
 
Ånei det må ikke skje her! Vi skulle bare ha 2 men jeg var helt i hjertesorg etter sist fødsel så vi bestemte oss for 3 etter kanskje en uke :hilarious: da fikk jeg en så god ro med tanke på at ikke alt var siste gang. Håper så veldig at jeg ikke får samme sorg nå, for vi kan ikke ha 4 :bag:
 
Back
Topp