En til....

Rustad90

Glad i forumet
Åååh jeg har så lyst på en baby til!! Må bare komme inn i nye jobben og få litt orden på alt så skal vi lage en til, men ååh jeg vil lage en til nå!!! Er så oppslukt i det om dagen at det er helt plagsomt..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe er både gøy og kjedelig å føle det sånn..jeg var veldig sånn før vi fikk Emira..og da var det jammen godt nån hun var på plass i magen :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, jeg hadde det også sånn før jeg ble gravid med Hermine...men nå er jeg strålende fornøyd med den babyen jeg har :D :p

vi SKAL jo lage en til... Bare at vi må vente bittelitt.. blæh

Ja er det som er kjedelig! Å måtte vente.. men er kansje greit når man akkurat har fått ny jobb...hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

ja, men altså, igår vant jeg salgskonken på jobb, så det er ingen fare for at jeg mister jobben med det første uansett :)

ja, men altså, igår vant jeg salgskonken på jobb, så det er ingen fare for at jeg mister jobben med det første uansett :)

Så bra :D nei har man kontrakt hvertfall, så kan dem jo ikke gjøre noe ;) og dem må nesten regne med at unge folk er i ferd med å få seg egen familie ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Det er så rart. Vi skal ikke ha en til.. Er mer enn plenty med de to tette vi har :o ;)
Likevel rasler det i eggstokkene når jeg ser små nyfødte nurk :) hihi!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Vi også ønsker oss en liten til. Må bare vente til syklusen kommer i gang igjen, og det er jo en faktor jeg ikke styrer selv, med mindre jeg slutter å amme, men det er jeg ikke villig til. Gjør ikke noe om det tar litt tid egentlig, ettersom jeg er arbeidssøker i disse dager med mer, men kjenner meg utålmodig og tenker mye på det!

vi og har lyst på en til! :) Slutta på pillen i midten av juli, og foreløbig har eg hatt mensen 3 (!) ganger siden då...så har null kontroll over EL og lignende, men rekne med d går seg til;) Så må eg og en tur til spes.gyn. å få sjekka om eg fremdeles har cyster på eggstokkene, og om eg bør gå på ny hormonkur (hadde det før forrige graviditet, og ble gravid rett etter en 2 mnd kur var over), ellers får vi vel la naturen styre, og håpe på det fester seg en liten spire i løpet av høsten:):)

Jeg har også lyst på en til :-P I teorien i hvertfall hehe. Har nok med en baby og en hund. Har sagt til sambo at blir det en til må hunden desverre ut. Sambo derimot har det ikke travelt - om 10 år som han pleier å si :-P Men tenker/håper at vi prøver til høsten igjen. :-D

Ikke sikkert det blir flere her.
Men OM det skulle bli, kanskje om 3-4 år :)

Back
Topp