En til

1 fra før

Andre møte med forumet
Hei!
Er det noen andre som venter sitt andre barn her, og som er litt stresset for hvordan det skal gå?

Jepp:) her er storebror nettopp fyllt fire, så regner med at han forstår litt, men er spent på hvordan det blir når han har vært enebarn så lenge... I tillegg jobber samboeren min skift der han både er vekke noen dager på natten, ettermiddag/kveld, natt og helg. :)

Venter vårt andre ja, har ei som blir 2 i oktober fra før. Er spent på hvordan det går når lille kommer, men tror det skal gå fint:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Venter også mitt andre barn. Sønnen min blir 2 i februar og tror nok det kommer til å gå bra :)

Venter også nr to og lurer på om storesøster blir sjalu...

* venter nr to i mars *

Venter også nr 2, storebror blir 5 i oktober og er veldig klar for at mamma får baby etter vinteren.

Har tre og veldig spent på hvordan det blir med fire, syntest det var travelt nok som det var...

overgangen fra en til to gikk kjempe greit for vår del.

Den kommende storebror blir to neste helg, og han er generelt dårlig på å dele.. Alt er "min" og "mitt". Så han har bare godt av å få en liten søster eller bror :) Tror det kommer til å gå fint, han er flink med babyene til venninnene mine. Men en del sjalusi regner jeg med!

Storebror her blir 3 år like etter babyen kommer, så regner med det blir både kos og trøbbel :p får bare forberede han godt på at det kommer en til :)

Her venter vi nr 2 og har ei jente på 3år fra før av. Blir spennende å se hvordan det går for hele familien, for vi har det ganske så komfortabelt sånn som vi har det nå. Hehe :-)

Veldig spent på det ja, jenta vår blir akkurat 1,5 når nr 2 blir født:-)

Har ei jente som blir 3år og 3mnd. når lille spire kommer. Er litt spent på tanke på at hun er vant til å ha oss for seg selv. Gift med en bonde og han er veldig lite innomhus så jeg blir sikkert veldig mye alene. Men satser på at alt går bra når hun er såpass stor :-D

Vi venter også nr 2, eldste er snart 3 år. Er ikke bekymret for hverdagene, for der har vi gode rutiner, men kjenner at det blir lenge til vi skal på noe annet enn bilferie, er på ferie nå, synes det er slitsomt nok å holde styr på et barn, hehe ;)

Venter nr.3. Å få to gikk helt greit, det er når det blir større at det blir mer krangling og sjalusi ;) men det går helt fint :) eldste var 4 da nr. 2 kom så hun var veldig forståelsesfull og snill storesøster <3

Lille frøkna blir 3 i februar og hun er veldig lett å ha med å gjøre. Vært en stille og rolig unge fra hun ble født. Hvis vi får en vilter gutt tror jeg at jeg blir utslitt ;) men regner med d går bare fint. Storesøster er veldig opptatt av baby, skifte bleier, trille og kose. Så får sikkert mye "hjelp" :)

Lille frøkna blir 3 i februar og hun er veldig lett å ha med å gjøre. Vært en stille og rolig unge fra hun ble født. Hvis vi får en vilter gutt tror jeg at jeg blir utslitt ;) men regner med d går bare fint. Storesøster er veldig opptatt av baby, skifte bleier, trille og kose. Så får sikkert mye "hjelp" :)

Nr to på vei, feiret storesøster sin ettårsdag må i juli. Så er litt spent siden de blir såpass tette, men vi gleder oss:)

Back
Topp