En til...? :)

Skillz

Gift med forumet
Når tenker dere å få en baby til? Dere om ønsker å få en til da

Selv vil jeg ikke ha såå mange år mellom.... Så kankje om et halv år, at jeg kan tenke meg å bli gravid igjen... Enn dere da?

Ja, må si det frister til tider. Men som i kveld når vi har brukt 2 timer på å legge tuppa vi har, ombestemmer jeg meg;-) Men vil ikke ha for stor aldersforskjell nei. Gleder meg veldig til å prøve igjen, til svangerskapet og fødsel, samtidig som jeg vet det kommer til å bli slitsomt. Var plaget med kraftige kynnere fra ca uke 20, og da var det bare meg. Neste svangerskap har jeg ei som må løftes mye.. Så vi får se... Dessuten kan jo prøvingen ta sin tid,og kanskje ikke... Og så blir det mest sannsynlig det siste svangerskapet mitt, så det blir litt leit at det da er over..

Jeg ønsker meg gjerne en til om ikke så altfor lenge, så håper at det kunne være mulig å få når babyen er ca 2 år :) Men om samboeren er helt enig er nå en annen sak :P Håper jeg får han med på det :)

Jeg vil vente noen år til :-) Kan tenke meg å prøve på nytt når lille runder to år så det blir ca tre år mellom dem :-) Nå vil jeg bare nyte mamma tilværelsen med lillemann, nyte at jeg har fått kroppen min tilbake, starte på en vanlig hverdag, rett å slett lande litt ;-) Har virkelig ingen stress!
Var sykemeldt med bekkenløsning fra uke 12, å plagdes med det hele svangerskapet, så frister ikke med det ennå...

Holder i massevis med 2 bleieunger for meg. Men vi vil begge ha en til, bare ikke helt enda :)

Vi bestemt oss for å få to tette. Så hvis alt nå går bra, så blir lille gull store søster når hun er 16 mnd:) Vi er innstilt på en travel tid fremover:)

Gratulerer med spiren :)

Vi skal også ha en til etterhvert, ønsker ca 2-3 år mellom så Lillemann blir nok storebror i 2014 en gang tenker jeg :)

Gratulerer med en liten til på vei :) Her er termin nå satt til 14.09 og lillegutt er født 14.10...11mndr imellom.... Blir nok hardt hehe..Lykke til!:D

Vi begynner prøvingen på nr 2 til høsten/vinteren. Håper på ca 2-2,5 år imellom de:)

Lykke til til dere også Lennypenny...Det blir nok travelt, men småbarns foreldre har det jo travelt..Vi må bare være ekstra oppmerksom slik av vi få med oss det små øyeblikkene..Og kose oss med at det er en hektisk hverdag...

Back
Topp