En til som ønsker plass her

Lucmam+Vic

Gift med forumet
Hei[:)]
Kan jeg få være med dere i ca 9 mndr fremover? Jeg har foreløpig termin 31.03, men regner med at kalenderen vil vise april ved fødsel[;)]

Dette er testen min til morgen idag, på IKM dagen[:D]

Herlig!
Velkommen og gratulerer så mye [:)][:)]

Takk, takk[:)][:D]

Søte herlige snille skjønne snuppa mi [:D][:D][:D]  Nå kan vi følge hverandre her inne også  [:)]

Gratulerer så masse,atter en gang

Gratulerer så kjempemasse[:D] Vi har termin samme dag, artig[:D]

ORIGINAL: Lucmam

Fineste positive testen!

ORIGINAL: Jordbærjente

Gratulerer så kjempemasse[:D] Vi har termin samme dag, artig[:D]

I like måte, Jordbærjente[:D][:D]. Hehe, ja det var festlig. Er du inne på mars og, eller bare her? Litt usikker hva jeg skal gjøre, men vil nok være mest her inne.

Gratulerer her også jeg ;);)

En veldig POSITIV test du hadde der ja [;)]

ORIGINAL: Kakken

Fineste positive testen!

tusen takk, jeg skal ikke motsi der der[;)]. Har kikket på bildene i hele dag, føler meg helt tullete[:D]

Bina: så koselig at du stakk en tur innom[:D][:D] Håper alt står bra til med deg, har desverre ikke fått lest så mye i dagboka di i det siste...

Zid: hehe, var ikke noe tvil når det gjaldt den testen, nei[:D]. Jeg våknet grytidlig å gikk på toa, så tok jeg likesågodt testen i samme slangen. Stakkars mannen, jeg måtte jo vekke han for å vise den fine testen[;)]

OJ![:D][:D] Så fantastisk hyggelig å lese at du er gravid[:D][:D]
Masse gratulerer med spire i magehuset, håper svangerskapet går knirkefritt[:)][:D]

ORIGINAL: ^Milla^

Masse gratulerer med spire i magehuset, håper svangerskapet går knirkefritt[:)][:D]

Åhh, ^Milla^, såå koselig[:D][:D][:D], tusen hjertelig takk!! Ønsker deg masse lykke til videre, snuppa[:)][:)]

ORIGINAL: ^Milla^

Åhh, ^Milla^, såå koselig[:D][:D][:D], tusen hjertelig takk!! Ønsker deg masse lykke til videre, snuppa[:)][:)]

Takk[:)]

Back
Topp