En til... Brunt i trusa.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Søren altså, skal jeg ikke få en eneste unge uten dette her?

Med første, blødning, en dag til, legen, ul, hjertet banker, 7 uker.

Andre, blødning, legen, ul, alt vel, 15 uker.

Tredje. Brunt i trusa. Kan være ikke noe. Blir det mer ringer jeg legen i morgen. Men er bare 5+1 i dag. Hjertet begynner ikke å slå før om flere dager. Kan ikke se noe på ul.

Pokker altså. Jeg vet det kan gå bra. Jeg blir bare redd, kvalm og trist.

Jeg var på ul 5+5 sist på volvat og såg hjerte slå...! jeg blødde masse men det gikk bra..!! * trøsteklem*

Det hadde jeg igår, idag kom det litt friskt, men gikk over til brunt igjen nå. Aner ikke hva det er... Skal ta blodprøve imorgen.
Kommer det mye?

Bare sett litt så langt, skal se utover kvelden og evt i morgen, så får jeg evt ta turen til legen.

5+4 begynner hjertet å slå.

uff, det der er ikke noe kjekt :( Skjønner at du blir bekymret, men forhåpentligvis er det ingenting å bekymre seg for. Jeg krysser fingrene for det. Jeg er livredd for å plutselig finne blod selv, vet hvordan det er :/

Det er ikke mye. Det er bare litt. Det er bare lysebrunt. Det er bare jævlig.

Jeg vet, jeg vet, jeg vet.

Jeg har hele veien (som bare er ei uke, det bare føles så mye lenger) sagt at jeg skal prøve å ikke få panikk om/når det dukker opp blod, det har gått bra to ganger før. Men, når alt kommer til alt... så blir jeg redd.

Åh Sara, jeg kjenner så veldig godt til den vonde og skumle følelsen!
*klemme på*

Rosa på papiret. Veldig lys rosa, da.

Har blødd rødt med de to andre. Venter og ser, vurdering i morgen.

Det trenger ikke bety noe Sara, har faktisk det på samme måte nå, redd for å gå på do, men vi får tenke positive tanker nå :) det er bare en rift;)

Gode eksempler på at det går helt fint med blødning. Spesielt hos deg:) har følelsen av at det går helt fint! *klem*

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Ikke noe mer nå.

Håper det holder seg. Har ikke egentlig troen på at det blir august før vi ser denne her på ul, men vi tar det som det kommer.

Krysser fingrene for resten av dagen.

Kryss kryss kryss :)

Rosa med blodspor.

For lite til å gå til legen uten at det regnes som hysterisk... Men jeg bekymrer meg likevel.

Endte med å ringe legen likevel, så jeg får komme inn en tur og snakke med legen. Håper å få tatt hcg-prøver siden hjertet ikkje slår enda, etter mine beregninger.

Typisk nok sluttet det nå... Nesten ikkje noe på papiret, bare bittelitt.

Kanskje fordi jeg er på do en gang i halvtimen og det kommer ikkje mye nytt mellom hver gang...

Ønsker deg lykke til hos legen Sara!!! Bedre å få sjekket enn å gå rundt og bekymre seg :)

Back
Topp