En tidlig Mai-gutt!

TuttiFrua

Glad i forumet
Hei! Jeg er ei jente på 29 år som fødte nr 2, en gutt 2 mnd for tidlig 1.mai. Hadde termin 3. Juli, men fikk alvorlig svangerskapsforgiftning i uke 31 og måtte ta keisersnitt. Heldigvis er gutten helt frisk og skal bare vokse og modnes på nyfødt intensiv. Han veide 1500 g og 43 cm. Håper det er greit jeg følger dere og, har jo litt til felles med dere som føder nå. :)

oi, det var tidlig! men så bra at det ser ut til å gå rette veien med han 

gratulerer så mye!! 

her er vi i gang med fødsler på alle kanter så mye som skjer nå ;) 

Gratulerer, det var tidlig. Men håper alt er bra med dere begge.
Velkommern til maigruppen :)

Gratulerer så mye med en liten mai-gutt :) og velkommen til oss :)

Så bra å høre at det står bra til med gutten til tross for tidlig fødsel :) Gratulerer så mye!

Gratulerer med mai-gutten:) Velkommen til gruppa!

Hei og velkommen hit!
Tøff start, men godt at det går bra med gutten din!

Gratulerer så masse med mai-gutten, og velkommen til mai gruppen :)
Godt å høre at det går bra med han! <3

Gratulerer så masse! Så bra at det går bra med gutten din da! Det va jo veldig tidlig.. Men du er velkommen inn her :)

Gratulerer så masse! Så bra at det går bra med gutten din da! Det va jo veldig tidlig.. Men du er velkommen inn her :)

Gratulerer så utrolig mye, håper alt står bra til med dere

Så godt å høre at det går bra til tross for den tidlige fødselen, gratulerer så mye og velkommen hit! (jeg legger dere inn i fødselstråden jeg).

Gratulerer så mye! Høres ut som en tøff start, godt at det går fint med lillegutt!:)

Hestejenta skrev:
Så godt å høre at det går bra til tross for den tidlige fødselen, gratulerer så mye og velkommen hit! (jeg legger dere inn i fødselstråden jeg).

Supert! :)

Back
Topp