En tanntråd!

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Jepp her kommer en ny tråd om tenner... "tog du an?" slik vi sier i stavanger [:D][8D]

Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar fra tanna er gjennom til den er helt oppe?? Noen som vet? Ingen tannleger/tannteknikere her inne tilfelds??
Og har babyen bare plager i det den trenger igjennom el til den er helt oppe?

Kaia fikk sin første tann i går, og har vært sutrete og grått for "filleting" som hun normalt ikke gråter for i hele dag! Greit å vite hvor lenge det varer liksom [;)]

ORIGINAL: Tante Catti

Jepp her kommer en ny tråd om tenner... "tog du an?" slik vi sier i stavanger [:D][8D]

Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar fra tanna er gjennom til den er helt oppe?? Noen som vet? Ingen tannleger/tannteknikere her inne tilfelds??
Og har babyen bare plager i det den trenger igjennom el til den er helt oppe?

Kaia fikk sin første tann i går, og har vært sutrete og grått for "filleting" som hun normalt ikke gråter for i hele dag! Greit å vite hvor lenge det varer liksom [;)]

Hehe, eg tog an[8D] Men jeg har ikke så mye svar å komme med, så følger med på denne tråden. David har foreløpig ingen tenner å skryte av.
Men oppe på venstre gomme hvor jekslene er, så buler det liksom mer ut, enn på andre siden. Men er ikke rød eller noe.

er no ki utbryterasen så kanskje jenta di har en til i samme slengen som skal opp ???

Ja det kan være, ser jo en til! Men kunne tenkt meg å få vite hvor lang tid det tar fra den er ute til den er oppe?!

Ja det kan være, ser jo en til! Men kunne tenkt meg å få vite hvor lang tid det tar fra den er ute til den er oppe?!

Her er 4 av 6 helt oppe. De brukte kanskje 14 dager eller noe sånt fra de var ute til de var oppe... [:)]

ORIGINAL: Nataleen

Her er 4 av 6 helt oppe. De brukte kanskje 14 dager eller noe sånt fra de var ute til de var oppe... [:)]

Ok! Hvordan var humøret da?

Back
Topp