En tøff dag..

Issem

Betatt av forumet
Hei alle sammen. Da må jeg dessverre forlate dere:sad010Lille spiren har satt seg i egglederen så det her går bare en vei.. Har fått time på Ullevål i morgen. Har vell hatt en følelse på at ting ikke var som de skulle, men håpte på at jeg tok feil.. Lykke til alle sammen med miraklene deres:love2

Uff, så trist:( Masse masse lykke til videre, håper d sitter en ny fin spire snart igjen som blir i 9 mnd<3

Takk for støtten:) Det gjør godt:Heartred

Sender deg mange gode klemmer :Heartpink

Uff, så utrolig leit! :( Håper virkelig det ordner seg for dere veldig raskt. Mange klemmer ❤

Stor klem ❤️

Uff, dette var trist :( Ønsker deg lykke til videre! Klem :Heartred

Så innmari leit å høre. Har du hatt mye symptomer på dette?

Så innmari leit å høre. Har du hatt mye symptomer på dette?
Jeg gikk fra å føle meg gravid til å ikke gjøre det (mistet alle symptomer unntatt murring/ lett mensverk). I tillegg blødde jeg litt hver dag i en ukes tid(mindre enn mens) og følte generelt på meg at noe var galt.

Jeg gikk fra å føle meg gravid til å ikke gjøre det (mistet alle symptomer unntatt murring/ lett mensverk). I tillegg blødde jeg litt hver dag i en ukes tid(mindre enn mens) og følte generelt på meg at noe var galt.
Så godt at du ikke har hatt mye smerter da. For har hørt om de som har hatt enormt mye smerter i tilsvarende situasjon. Uansett innmari leit å høre, og lei meg på dine vegner. Håper alt klaffer igjen så fort som mulig <3 Sender deg mange tanker på vegen!! :)

Back
Topp