en syk unge

bondekone

Forumet er livet
ja da har jeg en syk unge her i huset
nå ligger han pakket under teppe i sofaen og har 40 i feber, er spent på om feberen vil gå ned for vanligvis når han får feber som passerer 39.5 så får vi den ikke ned igjen[&o] Siden feberen hadde kommet i natt så har jeg ikke hvist at feberen var blitt så høy.
Tror det er influensa siden han sier han har vondt i helle kroppen og hoster litt

Ikke pakk han inn,kle av han og la han kjøle seg ned:)

Og ja,kjenner problemet.Her har jeg og yngste samma greia[&:]

ORIGINAL: forvirretmor

har tat av ham teppe nå siden han sovnet, før han sovnet sa han at han frøs,regner med det var feberen som gjorde det. så nå ligger han bare i t-skjprta og boxeren

ORIGINAL: bondekone

har tat av ham teppe nå siden han sovnet, før han sovnet sa han at han frøs,regner med det var feberen som gjorde det. så nå ligger han bare i t-skjprta og boxeren
Uff,er ikke noe godt å være liten og syk[&o]
Håper han kommer seg fort igjen[:)]

Uff,er ikke noe godt å være liten og syk[&o]
Håper han kommer seg fort igjen[:)]
ja får håpe det

God bedring til den lille[:)].
Ikke noe gøy å se barna sine syke[&o]

Angående feber så sies det at man fryser når feberen stiger og svetter når den synker. Siden han sier han fryser, kan det kanskje tyde på at den er på vei oppover.

ORIGINAL: bertetrude

Angående feber så sies det at man fryser når feberen stiger og svetter når den synker. Siden han sier han fryser, kan det kanskje tyde på at den er på vei oppover.
æ ikke si det da[&:] den var på 40 i sta når jeg sjekket[&:]

Stemte bra med meg sist også desverre. Svettet som en gærning hele natten når feberen sank og frøs hele ettermiddagen og kvelden når den steg. Bør passe godt på han i hvert fall.

ikke pakk han inn, kle han som lett som mulig, og om han vil ha noe "teppe" så ta en tøybleie/gulpeklut evt helseteppe[:)]

Om du ikke får ned feberen, så kan du gi ibux flytende la det gå 1-2 timer så paracet eller pinex.. [;)]

God bedring i hjemmet[;)]

æ ikke si det da[&:] den var på 40 i sta når jeg sjekket[&:]

Det stemmer det ja,derfor man blir varm når man har tatt febernedsettende:)

Stemte bra med meg sist også desverre. Svettet som en gærning hele natten når feberen sank og frøs hele ettermiddagen og kvelden når den steg. Bør passe godt på han i hvert fall.
ska følge med ham, siden vi har slitti en del med feberen før

ORIGINAL: *Xc1t3*

ikke pakk han inn, kle han som lett som mulig, og om han vil ha noe "teppe" så ta en tøybleie/gulpeklut evt helseteppe[:)]

Om du ikke får ned feberen, så kan du gi ibux flytende la det gå 1-2 timer så paracet eller pinex.. [;)]

han har fått det nå i sta så får bare se om litt hvordan det blir med ham

Krysser alt for at feberen synker[:)]

Krysser alt for at feberen synker[:)]
da er den nede på 39.5 er da bedre en 40 i alle fall, sover enda på sofaen ikke helt han kan en si

Sånn har vi også det i dag. Eller ho har vært syk siden torsdag. Men syns i grunn ho har vært sykest i dag[:o] Ikke noe greit når de små er syke...

Håper dere får ned feberen! Vi ga ho en stikkpille for ho ville sove. Sover enda, men er nede å ser til ho av og til. Ho klaget i tillegg på at ho har vondt i ene kinnet...

ORIGINAL: Ida82

Sånn har vi også det i dag. Eller ho har vært syk siden torsdag. Men syns i grunn ho har vært sykest i dag[:o] Ikke noe greit når de små er syke...

Håper dere får ned feberen! Vi ga ho en stikkpille for ho ville sove. Sover enda, men er nede å ser til ho av og til. Ho klaget i tillegg på at ho har vondt i ene kinnet...
her klaget han over hodet da han sovnet her
her sover han på sofaen så er jo greit slik sett,spurte han før han sovnet om han ikke ville i senga sidend et er kjøligere der,men det ville han ikke

ikke noe gøy når de ikke er i form

Back
Topp