En superhelt med bankende hjerte

Mammali

Glad i forumet
Februarbarna 2020
:love7Ah, lettelse og glede!

Vi har vært på tidlig ultralyd i dag, og der inne lå en liten superhelt med bankende hjerte! Vi trodde vi var 8+3, men gynekologen mente 8+6 - hjelpes, da er det 9 uker i morra allerede! 2,21 cm og ryggrad og armer og det som skulle være.

Superletta over at det var liv :Heartred lille knøtt rørte litt på seg mens vi så på, og morkaka var godt plassert mot bakre vegg i livmor (hadde foran sist, og det var litt kjedeligere).

Herregud, det er faktisk sant! Det er en ekte baby der inne! :love7

Nå skal jeg senke skuldrene littegrann. Tror jeg.

Så herlig å se lille superhelten ❤️ Gratulerer og god sommer videre ❤️❤️

Gratulerer! Så utrolig fint å høre, og gøy med morkaka bak da, blir mer action da :)

Gratulerer! Så kjekt å få se at alt er bra:happy::Heartred

Gratulerer! Så herlig :love017

:love7Ah, lettelse og glede!

Vi har vært på tidlig ultralyd i dag, og der inne lå en liten superhelt med bankende hjerte! Vi trodde vi var 8+3, men gynekologen mente 8+6 - hjelpes, da er det 9 uker i morra allerede! 2,21 cm og ryggrad og armer og det som skulle være.

Superletta over at det var liv :Heartred lille knøtt rørte litt på seg mens vi så på, og morkaka var godt plassert mot bakre vegg i livmor (hadde foran sist, og det var litt kjedeligere).

Herregud, det er faktisk sant! Det er en ekte baby der inne! :love7

Nå skal jeg senke skuldrene littegrann. Tror jeg.

Gratulerer så mye❤️
Vi var også å smugtittet i dag, så fantastisk :smiley-bounce016

Åhh så fint å høre❤️ Gratulerer så mye❤️

Tusen takk, alle sammen!
Det var så betryggende å se fint liv, så de siste dagene har jeg ikke brydd meg like mye om å kjenne etter diverse symptomer osv. Veldig deilig, greier mer å stole på at det er liv laga nå :Heartred

Back
Topp