En stund til enda..

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Men ka mnd tenker dere mest sansynlig å ha dåp? Vi lurer på september. Då er storebror 4 år og:)

Vi har allerede bestilt seremoni hehe:) blir 13 september :) hehe jeg MÅ ha full kontroll :) trengt heldigvis ikke betale før i august da :)

Har sett på aktuelle datoer kirken har dåp, samt sett på turnusen til sambo. Så mest sannsynlig blir det 4.august. Men ingenting er bestemt, først skal den lille komme ut :)

Har ett skikkelig dåpsdilemma siden 2 av mine 3 svigerinner har termin tidlig i september og begge må reise langt fra ulike stede i landet... Ikke så kult å ha dåp uten dem siden gjestelisten blir halvert dersom de ikke kommer.. Så aner egentlig ikke hvordan vi skal gjre det...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi døper ikke,så slipper heldigvis å stresse med det også..

Vi håper på 11 august, dagen før gutten sin 6årsdag og fortsatt litt i ferietiden så familien fra Trøndelag kan komme ned hit :)

Tenker august eller september, men blir nok ikke før 18.aug iallefall. Må være sikker på at alle er komt hjem fra ferie :-)

Blir nok sent i aug eller tidlig sept. Har ikke tenkt så mye på det ennå. Vi får se når vi har blitt kjent med arvingen først :)

Har ett skikkelig dåpsdilemma siden 2 av mine 3 svigerinner har termin tidlig i september og begge må reise langt fra ulike stede i landet... Ikke så kult å ha dåp uten dem siden gjestelisten blir halvert dersom de ikke kommer.. Så aner egentlig ikke hvordan vi skal gjre det...

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Storebror var 9mnd dæ han ble døpt:p så du får ta det på ny året:p hehe

Vi kommer til å prøve å få til dåp i august! :-D

Her har vi begynt å styre litt med det pga må overtale en del av familien til å komme selv om det ikke er en dåp. Så blir litt diskusjoner rundt det hele. Men greit å få det ut tidlig slik at se kan forberede seg :)

Her har vi begynt å styre litt med det pga må overtale en del av familien til å komme selv om det ikke er en dåp. Så blir litt diskusjoner rundt det hele. Men greit å få det ut tidlig slik at se kan forberede seg :)
Irriterende med de som ikkje forstår at det er foreldrenes valg! :o

haha jeg gleder meg til å begynne å planlegge :P hehe! Lage invitasjoner og bordkort og alt ^^

Back
Topp