En stresset liten gutt...

x1xtonje07

Forumet er livet
Filip har begynt å stresse noe enormt de siste dagene!! Han skriker ikke eller noe sånt, men jamrer seg og veiver med armene og får et enormt suttebehov..men da je gir han smokken stresser han for mye til å klare å ta den. Det er mest når han er trøtt at dette skjer, men han klarer ikke roe seg og sovne før etter en god stund. Det er ikke gordi han får for lite mat, for han har lagt på seg plenty... hva kan det være? flere som opplever noe sånt? Lurer litt på mageknip men siden han ikke skriker er jeg usikker...

Ja lurer på det jeg og... får snart en vippestol av min søster som filip trives godt i, så jeg får håpe den hjelper...

Bruker av og til å legge Filip i bilstolen, og veive den fram og tilbake i luften litt intens. Da slukner han som en stein.
Inntrykk av at de liker litt kraftig gjyng.

ok. får purre litt på den vippestolen da... [:)] han sovnet på fanget mitt nå heldigvis... virker kanskje som om han har litt vondt i magen eller noe, for han våkner litt og kryper seg litt sammen på en måte.. men han lager så lite lyd så jeg blir så usikker på om han har vondt eller ikke... [8|] skal heldigvis til helsesøster på fredag, så jeg får spørre litt da...

Så jeg kan bruke det selv om det ikke er sikkert at det er luft i magen han plages med?

Back
Topp