En strek er en strek vel ? ;)

snøhvit

Flørter med forumet
Hei! Jeg lister meg veeldig stille inn her, da jeg har fått en veeldig svak, men synlig strek i dag :)
Jeg klarer ikke helt å tro at det er sant, og må nok ha en sterkere test i morgen for å tro, men her er jeg;)
Håper det er greit at jeg prøver meg her, selv om teststreken er såvidt synlig..

Hei! Jeg lister meg veeldig stille inn her, da jeg har fått en veeldig svak, men synlig strek i dag :)
Jeg klarer ikke helt å tro at det er sant, og må nok ha en sterkere test i morgen for å tro, men her er jeg;)
Håper det er greit at jeg prøver meg her, selv om teststreken er såvidt synlig..

Velkommen :-) termin 5 mars? :-)

5 i forhold til siste menstruasjonsdag, men 6 om jeg rekner fra eggløsningsdagen:)

Takk! :) Håper ikke testen lurer meg.. siden den er så svak er jeg så usikker, men er jo tidelig enda.

Kroppen produserer hcg for full guffe i disse dager, men det tar jo litt tid, alt etter hvor tidlig egget festet seg og sånn. Gratulerer!!

Takk <3 Ja, det er sant! Håper jeg vokner opp til sterkere test i morgen, så får vel prøve å sove snart :P ble plutselig så mange tanker i hodet mitt.. :)

ImageUploadedByBV Forum1434873303.361058.jpgImageUploadedByBV Forum1434873321.760934.jpg
Øverst er testen fra i går, den andre er fra i dag:) den er fortsatt svak, men mye tydeligere enn den var! Så jeg håper jeg blir her helt til mars :D

Se der :) som mine. Tok en digital i går for bekreftelse :)

Gratulerer :)
Jeg tok en negativ test igår, idag ser jeg så vidt to streker. Det blir spennende å se om den er positiv imorgen også!

Gratulerer!

Her ble det blødning samme dagen som jeg fikk positiv test :-/
Ny test imorgen, men vil tro jeg melder meg ut like fort som jeg meldte meg inn.
Lykke til dere andre :-)

Back
Topp