En stolt pappa

rørehue

Elsker forumet
Vi var på UL igår og jeg trodde jeg hadde en barsk og hard fyr, men så en helt annen side igår av mannen i mitt liv når han satt på min venstreside og så sønnen sin på skjermen som både rakk og drikke litt forstervann og sutte litt på tommelen. I øyekroken så jeg en mann jeg har sett gråte èn gang, EN gang tidligere. Stolt som en hane gikk han ut av døra på sykehuset og la armen rundt meg og sa "Fy faen vi er flinke" :) Jeg liker det jeg ser ;)

Prinsen vår
921527_10152809455935637_540143916_o.jpg

Tnå, så fint!<3 det er så flott når våre menn viser sin mykere side. :-) vi var på oul igår, og når damen sa at det ble en gutt klarte ikke mannen å holde tårene tilbake, for han hadde alltid ønsket seg en gutt! :)

Er vi ikke heldige?:)

Hurra :)

Ååh, så koselig! Gratulerer :)

Hurra;) jeg skal på oul neste uke tirsdag gleder meg ;)'

blir spennende å se hvem huleboer jeg har inni magen ;)

venter nurket mitt 10.oktober utifra babyverden ihvertfall:)

Aaaw, men jeg skjønner han godt da, jeg har ikke akkurat hatt et tørt øye noen av gangene vi har vært på ul :)
Gratulerer med en liten gutt i magen :)
Kjempefint bilde dere fikk :)

Så koselig :) ul er jo egentlig første opplevelse mannen har av babyen (ikke bare graviditeten).. Min mann ble også helt myk og så veldig veldig stolt av den lille :) vi venter også gutt, forresten :)

Så koselig :-) Man får oppleve en annen side av mannen i denne situasjonen. Samboer klarte ikke å sitte i ro på venteværelse på vei inn til OUL. Satt bare og trippet og dro seg i håret.. Haha.. Og når bildet dukket opp på skjermen ble det deeeet store gliset :D Han hadde egentlig håpet på jente, men når jordmoren sa at det var en gutt tror jeg han oppdaget at det var like stor stas ;-) Ringte rundt til foreldre og kompiser etterpå - hihi!

Mange guttebasser :) lykke til med svangerskapet alle sammen :) dette blir supert :cheers

Back
Topp