En sprellende liten på ultralyd

Sanuzzi

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Vi har akkurat sett en sprellende liten krabat på 10 uker med hjerte, hjerne, to armer og to bein på ultralyd, og det hele ble plutselig mye mer virkelig ❤️ Æææ!!

Så magisk!

Vi var på ultralyd i uke 8, og jeg gleder meg helt villt til den neste som er i uke 11. Samtidig er jeg så klart nervøs... Etter det skal vi vente til ordinær, men akkurat nå er det veldig godt å få stille bekymringer med å kikke litt inn). Håper vi også får se litt bevegelse. :Heartred

Så magisk!

Vi var på ultralyd i uke 8, og jeg gleder meg helt villt til den neste som er i uke 11. Samtidig er jeg så klart nervøs... Etter det skal vi vente til ordinær, men akkurat nå er det veldig godt å få stille bekymringer med å kikke litt inn). Håper vi også får se litt bevegelse. :Heartred
Så betryggende at du allerede har vært på ultralyd, skjønner godt at du gleder deg til neste ❤️ Enig med deg, det hjelper godt på nervene! Krysser fingrene for en liten akrobat hos deg også ☺️

Beste følelsen ❤️

Gratulerer så mye!! Det blir så mye mer virkelig av å se knøtta på UL :love017

Herlig!!

Gratulerer! Jeg fikk se min for rett over en uke siden. Var 8uker på vei da så ikke noe bevegelse, men ellers sunn og fin med hjerte som banker og en fin liten fostersekk :Heartred

Back
Topp