En spesiell dag...

Kvitre

Forumet er livet
I dag skulle jeg vært 40 uker og 2 dager [:(]
Dagen har gått veldig fint helt framtil nå. Det er tungt, men veldig godt å kjenne på følelsene, og å la tårene strømme.
Et blått lys brenner i lysestaken som er blitt Matias sin. Maiken og jeg har også vært på besøk hos go'gutten vår med lys.

Jeg fikk så lyst til å vise dere stenen hans! Syns den er så fin. På bildet er den akkurat satt ned, så nå ser det litt annerledes ut. Snart skal vi ordne helt klart til vinteren med lyng, bregner og ny lykt.

[/image]

Selvom dagen er tung er det likevel en godhetsfølelse i meg. Gleder meg over et nytt mirakel, og gleder meg til vi skal fortelle det til omverdnen (dere er nemlig et unntak [;)]) . Våre foreldre skal få vite det om en uke [:)]

Ta vare på hver dag som om den skulle vært den siste. Ingen ting er en selvfølge. Nyt det dere har!!

kjempefin stein gutten deres har fått Kvitre, håper det går bra med dere fremover

ORIGINAL: Black Beauty

kjempefin stein gutten deres har fått Kvitre, håper det går bra med dere fremover

god klem til deg

For et nydelig hvilested lille Matias har fått[:)]
Håper det går bra med dere fremover. Gleder meg så utrolig over at du har et nytt lite liv i magen, det er deg vel unt[:)]

så fint hvilested veslegutten deres har..... sender deg en god klem[:)]

å gratulerer så masse med ny spire[:)]

Tenker masse på deg!!

og den steinen var utrolig vakker!!!

Kjempefin soveplass til Mathias [:)]

Bra du slipper tårene ut og føler på følelsene, veldig viktig. *klemmer*

Tenkte på dere i går. Nydelig stein har Matias fått, der hviler han godt! [:)]

Sender deg en kjempestor klem!

<3 nydelig hvilested! Og krysser alt jeg har for at du får ett flott svangerskap uten bekymringer!! <3

Kvitre, så utrolig fint hvilested for lille gutten, gravstøtten er den fineste[;)]
Håper det går bra med dere,jeg tenker på dere..

Å så utrolig morsomt å se att du er gravid igjen,gratulere så masse..dette fortjener dere[;)]
Masse lykke til med svangerskapet,kos deg masse[;)]

Skjønner veldig godt at dagen er tung for deg, og jeg sender deg 1000 klemmer!

Kjempe fin stein og et fint hvilested gutten deres har fått[:)]

Håper dagen blir fin tross alt!

Stor klem[:)]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

For et fint hvilested for lille engelen Mathias! Føler så med deg Kvitre, og er utrolig glad på dine vegne for at du har en liten spire igjen! [:)] Stor klem herfra!!

sign

ORIGINAL: *Sandermamma*

For et nydelig hvilested lille Matias har fått[:)]
Håper det går bra med dere fremover. Gleder meg så utrolig over at du har et nytt lite liv i magen, det er deg vel unt[:)]

[:)]

ORIGINAL: *annlkaogliten*

Kjempefin soveplass til Mathias [:)]

Bra du slipper tårene ut og føler på følelsene, veldig viktig. *klemmer*

Signerer Annika og sender deg mange gode klemmer!!!!

ORIGINAL: Black Beauty

Og gratulerer så mye med baby på vei!!!! Det har jeg ikke fått med meg..så gøy,ble skikkelig glad på deres vegne nå[:)][:)]

Dere har valgt en nydelig stein til gutten deres.

Godt at dagen kunne tilbringes med en ny spire i magen,et nytt håp,ny glede og ny forventning.

Back
Topp