En sperre

*spretten*

Betatt av forumet
Noen flere som sliter med å gå på do? :smiley-ashamed008 Er akkurat som jeg har fått en sperre og ikke klarer å gå. Tror det er fordi jeg er redd at hvis jeg presser så mister jeg :smiley-ashamed008 Livmortappen er så langt nede også så derfor tør jeg ikke.

Noen flere som sliter med å gå på do? :smiley-ashamed008 Er akkurat som jeg har fått en sperre og ikke klarer å gå. Tror det er fordi jeg er redd at hvis jeg presser så mister jeg :smiley-ashamed008 Livmortappen er så langt nede også så derfor tør jeg ikke.
du burde snakke med legen din ganske raskt ,så du føler deg trygg.Kan være ganske ubehaglig viss du får hemorider.

Akkurat likt her :P Kommer til å få forstoppelse til slutt! Livredd for å presse spiren løs.

Klart det ikke er mulig! :D men jeg får det bedre og bedre til etterhvert nå, så blir nok ikke et vedvarende problem :P

Klart det ikke er mulig! :D men jeg får det bedre og bedre til etterhvert nå, så blir nok ikke et vedvarende problem :P
Hahahha!! Jeg er ikke så lett å lure, men jeg ble en smule i tvil når jeg leste! :D
Har tatt litt i et par ganger på do den siste tiden, se... :eek: :D haha værsågod for info

Haha, tror ikke man kan presse ut babyen:)
Den ligger nok trygt polstret i plommesekken og ruger.

Back
Topp