I dag skal jeg først på første møte hos jordmor, etterfulgt av ul! Er så spent på ul... Går det ann å se kjønn i uke 12?
Jente født 02.06.10
App taster
Jente født 02.06.10
App taster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, greit å være på den sikre siden først kanskje jeg får en liten pekepinn daLykke til! Jeg fikk beskjed om at det kunne se ut som en gutt på den tiden, men vet jo ikke om det stemmer da. Kjøper nok ikke noe blått før OUL.
Ja hvis babyen ligger i rett posisjon kan de kanskje gi deg et hint ja! Spennende!Nei, greit å være på den sikre siden først kanskje jeg får en liten pekepinn da
Jente født 02.06.10
App taster
Så gøy fint at alt stod bra tilAlt så bra ut med lille!! Den hoppet og spratt inni der! Var rundt 15,4cm! Det var ikke mulig å se noe kjønn, så da er det bare å glede seg til oul 25. Juli Vis vedlegget 65504Vis vedlegget 65505
Jente født 02.06.10
App taster
15,4 åsså er du 12 uker?Alt så bra ut med lille!! Den hoppet og spratt inni der! Var rundt 15,4cm! Det var ikke mulig å se noe kjønn, så da er det bare å glede seg til oul 25. Juli Vis vedlegget 65504Vis vedlegget 65505
Jente født 02.06.10
App taster
12+4 sa hu sammenlignet med hodeomkretsen også, så da var det det hun kom frem til virket det feil?
Min var 7 cm i uke 11+4. Men da målte de hode til rumpe. Men hørtes ut som veldig stor forskjell da. :O Men ikke vet jeg altså.12+4 sa hu sammenlignet med hodeomkretsen også, så da var det det hun kom frem til virket det feil?
Jente født 02.06.10
App taster