En spennende dag!

I dag skal jeg først på første møte hos jordmor, etterfulgt av ul! Er så spent på ul... Går det ann å se kjønn i uke 12?

Jente født 02.06.10
App taster :)
Nei det er vanskelig .. Tror nok ikke det går:/

<3 venter en vinterbebi <3

Lykke til :) De kan nok ikke være helt sikre på kjønn så tidlig.

Lykke til! :) Jeg fikk beskjed om at det kunne se ut som en gutt på den tiden, men vet jo ikke om det stemmer da. :) Kjøper nok ikke noe blått før OUL. ;)

Lykke til! :) Jeg fikk beskjed om at det kunne se ut som en gutt på den tiden, men vet jo ikke om det stemmer da. :) Kjøper nok ikke noe blått før OUL. ;)
Nei, greit å være på den sikre siden først:) kanskje jeg får en liten pekepinn da:)

Jente født 02.06.10

lykke til,gledes til oppdatering.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk vite at det mest sannsynlig var en jente som kom til oss, da var jeg 12+0 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

12+4 sa hu:) sammenlignet med hodeomkretsen også, så da var det det hun kom frem til:) virket det feil?

Jente født 02.06.10
Min var 7 cm i uke 11+4. Men da målte de hode til rumpe. Men hørtes ut som veldig stor forskjell da. :O Men ikke vet jeg altså.

11+3 (ble målt til 11+2) var gjennomsnittlig CRL 46,73 mm og full lengde var ca 6,5 cm :)
15,4 cm som står oppe er målet på instrumentet. zoom typ tror jeg :)

Men det viktige er at alt så bra ut :D

Jeg var på ul igår 11+6 å da var knærten 5-6cm, så virket veldig stort ja :p hehe

<3 venter en vinterbebi <3

Så herlig :) men 15 cm var den nok ikke . Da hadde du vært mye lengre på vei.
Jeg var på ul på torsdag . Da var jeg 13+3 . Da var knøtte 7.9 cm fra hode til rumpe :)
Nå når jeg har fullført uke 14 skal den i følge babyverden være 8-9 cm fra hode til rumpe og ca 10 cm med beina :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp