en som trenger litt hjelp

mamms 86

Andre møte med forumet
hello.... jeg fødte en jente den 25.01.06.... er helt ny her inne..... lurte bare på om det er noen som kan fortelle meg litt om siden her....... [:)]

Heisann!

Her inne finner du oss januar-mammaer. Jeg har riktignok født i november, men hadde termin i januar og har derfor blitt værende her inne med denne flotte gjengen. Alltid kjekt med flere i gjengen[;)]

Her inne skravler vi om alt slags, vi har mnd-konkurranser, forteller om utviklingene til barna våre og koser oss. Greit å ha en plass å stikke innom når temperaturen blir for høy inne på generell[:D]

Velkommen til oss, gleder meg til å bli kjent med deg[:)]

Og du.... øverst på siden finner du "januarklubbens viktige tråder". Der finner du en oversikt over de mest brukte trådene våres, og gjengangerne.

Heisann og velkommen!!!!
Koselig med nye her inne vettu!!

Her "prater" vi om alt mulig...ikke BARE bebisene våre, så bare å lette på hjertet når du føler for det! [;)]
Koser meg kjempemasse her og savner faktisk "gjengen" om jeg ikke har vert her på en stund...[:)]

Klem!

ORIGINAL: homma

Hei og velkommen.

Som de andre sier så prater vi om alt mulig her inne.
Trives kjempegodt og er så glad for å være her.

Lurer på hvordan dagene var før jeg fant denne siden[8D]

Hehe.... det samme lurer jeg på. Og så lurer jeg på hvordan jeg greide meg igjennom mitt forrige svangerskap uten BV.

Syntes vi er en ganske unik gjeng her inne og vi ønsker alltid nye velkomne inn til oss. Dette er lissom fristedet. Vi kan skravle og slenge ut sinte og leie meldinger på generell, men her inne koser vi oss.

Så velkommen til oss.
Klem

Hei hei og velkommen.
Ser de andre har forklart deg litt.
Håper du vil trives her inne, det gjør jeg og blitt avhening [;)][:D][;)]

Velkommen!!! [:D]

Kjekt med nye!! Gler meg til å bli kjent med deg
og bebisen din!!

Håper du får det like koselig og kjekt her som jeg har hatt det!! [;)]

Ser de andre jentene har fortalt deg det meste, så ville bare ønske deg hjertelig velkommen til oss[:)] Håper du vil trives!

Hei på deg! Og velkommen...[:)]
Her inne på januar,prater vi om det meste,og koser oss med erfaringer...
Håper du vil trives!!![:D]

velkommen!
Håper du vil trives her med oss[:D]

Back
Topp