En snikers bekjennelse

*Utålmodig*

Forumet er livet
Hei!
Jeg har ikke skrevet her inne eller gitt meg til kjenne. Har vært veldig aktiv ved tidligere svangerskap, men ikke denne gangen.
Sniker meg inn da jeg fremdeles lurer på ting selv om dette er svangerskap nummer 3! (Har vært i juli-07 og juli-12 før.... I know! Hekta på juli???)
Dette svangerskapet har ikke vært planlagt, og har hatt en kraftig blødning i uke 15. Ser ut til at lille klorer seg fast. Ordinær UL neste fredag.... Foreløpig termin 12 juli...

Så får jeg se om jeg får til dette da! Mye som er endret siden sist!
 
Hei og velkommen :)
Tror en alltid vil lure på noe og trenge andre å snakke med så hopp i det.
Skal også på ul neste fredag :) hvor du skal?
 
Gratulerer. Ikke dårlig med 3 barn i juli.

Takk! He-he! Blir heftige runder med bursdager ser jeg for meg! Synes litt synd på ungene som har bursdag i skoleferien da, men vi overlever vel det også!
 
Velkommen og gratulerer :-D

Jeg har også en født i juli-12, å foreløpig termin denne gangen er 12juli :p Juli er helt klart en fin mnd å få barn i :-D
 
Hei å velkommen :) har selv ei født 17, juli 12 :) har nå termin 18juli ;) kjenner også på den at ungene har bursdag i sommerferien, men det får gå :)
 
Dette er definitivt ikke planlagt, men jo da, jeg har vært vannballong i juli før jeg!
Jeg har selv bursdag i juli, og har alltid vært veldig fornøyd med det! Flott vær, var mange som kom i bursdag selv om det var sommerferie så vidt jeg kan huske ... og jeg syns det var deilig å slippe all den oppmerksomheten i klassen, særlig da jeg ble litt eldre. De sang jo og sånn etter ferien, funker helt greit :)

Hei, forresten, og velkommen :)
 
Hei og velkommen! Dette er mitt tredje svangerskap også, og selv om det ikke er så lenge siden jeg fikk de andre (2011 og 2013) er det rart hvordan stadig nye spørsmål popper opp, gitt! Det var heller ikke planlagt, så jeg har trengt litt tid til å la det synke inn at dette faktisk skjer :)

Alltid litt skummelt med blødning, men godt at det ser ut til å ha gått bra. Du må ha lykke til på ul neste uke :)
 
Hei og velkommen! Dette er mitt tredje svangerskap også, og selv om det ikke er så lenge siden jeg fikk de andre (2011 og 2013) er det rart hvordan stadig nye spørsmål popper opp, gitt! Det var heller ikke planlagt, så jeg har trengt litt tid til å la det synke inn at dette faktisk skjer :)

Alltid litt skummelt med blødning, men godt at det ser ut til å ha gått bra. Du må ha lykke til på ul neste uke :)

Takk-takk!
 
Velkommen hit :) vi er en trivelig gjeng her inne :)
 
Back
Topp