En smule stinn...:)

siljesixx

Andre møte med forumet
  Etter kvart måltid blir eg så stinn og full at eg må legge meg rett ut... He prøva å spise veldig lite , ca ein halv barnetalerk og til og med det blir eg stinn og full av... Det er nok ein form for kvalme kanskje? I det forrige svangerskapet var eg ikkje kvalm sø detta er ein ny opplevelse..he,he:)
Dei seie det at når du ventar tvillingar får du forsterka symptomer,har og merka at eg ikkje klarer å dra inn magen min lenger og ein del bukser er faktisk for trange...
Gruar meg te vektøkningen...:(

Huff det vil jeg tro, føler meg stinn jeg også og jeg har bare en spire ;)

Høyres kjent ut. Særlig etter middag. Brødmat går som regel bra, så lenge eg ikkje et for mykje, men med ein gong det er litt "tyngre" mat må eg ligga strekk ut! Ubehagelig...

Men teikn på tvillingar? hihi, hadde jo vore morosamt! Men oddsen for min del er vel ganske liten (sjølv om det er tvillingar i familien... hmm...)

Jeg sliter med det samme- har sååå lyst på noe, tar to tygg- klarer ikke mer..... Jaja, helt greit det :-) Så lenge man får i seg noe mat så får jo babyen det den trenger! Slet med det samme sist svangerskap og, helt fram til dagen før fødsel- da spiste jeg som en voksen mann; tydeligvis for å fylle lagrene! ;-)

Huff ja det har blitt verre i dag,men eg  skø klare detta au:) Ein får sjå positivt på det og at det ikkje blir sø mykje småspising:)  Liten pris å betale fe den flotte gevinsten eg får te slutt;)

Back
Topp