ArendalsPia
Forelsket i forumet
Jeg har vært veldig dårlig i svangerskapet, blant annet vært innlagt på sykehus pga alvorlig dehydrering i uke 13, pga hyperemesis gravidarum. Dvs da at jeg gikk ned endel kilo pga oppkast 50 ganger om dagen. På sykehuset fikk jeg kraftige kvalmestillende og intravenøst, de tablettene må jeg ta fremdeles for da slipper jeg unna oppkast, kaster opp noen ganger i uka, istedefor kontinuerlig ganger daglig. Har også bekkenløsning + mye hodepine..
Dette er igrunn ikke et "syteinnlegg" men bare for å forklare kort hva spørsmålet handler om....
Jeg er nå gravid i uke 19+2, og har til nå kun lagt på meg 1,3 kilo. Er jo snart halvveis, hvor mye hadde dere lagt på dere når dere var like langt på vei som meg???? Ikke frekt ment overhode, men er bare litt bekymret...
Har jo stor baby mage, men det er det, er ellers veldig slank.
Dette er igrunn ikke et "syteinnlegg" men bare for å forklare kort hva spørsmålet handler om....
Jeg er nå gravid i uke 19+2, og har til nå kun lagt på meg 1,3 kilo. Er jo snart halvveis, hvor mye hadde dere lagt på dere når dere var like langt på vei som meg???? Ikke frekt ment overhode, men er bare litt bekymret...
Har jo stor baby mage, men det er det, er ellers veldig slank.