En smule oppgitt over svigermor

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Påskeferien hos svigermor er i gang. Og hun har jo laget planer for hver dag... Og de er jo lite gravid vennlige!
I morgen skal vist hele familien på langrenn. Brenne bål og grille pølser... Joda! Supert det! Men med mitt bekken er ikke det så kult! Ikke kan jeg stå på langrenn, ikke kan jeg sitte ubehagelig over tid og Ikke har jeg vinterbukse som passer heller...
Søndag er det slalom på hele gjengen! Joda, 27 uker gravid, dårlig bekken og slalom! En slager... Eller ikke??? Blir mye alenetid her ja...
Tror jeg med fordel kunne sendt mann og barn hit og heller vært hjemme. Hadde vært lettere :(

Huff da, høres ikke veldig bekkenvennlig ut nei:(
Hva sier mannen din da? Må vel gå an å gjøre om på noen av planene?

Huff. Er ikke bare bare å Være den eneste gravide nei.. Kan ikke du ta en skikkelig avslappende påske på hytta da? Så får de slite seg ut :p

Påskeferien hos svigermor er i gang. Og hun har jo laget planer for hver dag... Og de er jo lite gravid vennlige!
I morgen skal vist hele familien på langrenn. Brenne bål og grille pølser... Joda! Supert det! Men med mitt bekken er ikke det så kult! Ikke kan jeg stå på langrenn, ikke kan jeg sitte ubehagelig over tid og Ikke har jeg vinterbukse som passer heller...
Søndag er det slalom på hele gjengen! Joda, 27 uker gravid, dårlig bekken og slalom! En slager... Eller ikke??? Blir mye alenetid her ja...
Tror jeg med fordel kunne sendt mann og barn hit og heller vært hjemme. Hadde vært lettere :(
huff.. tror nok ikke hun tenkte på deg når hun la planene.. Men jeg tenker at det er gjort i beste mening..
Tenk så fin påskeferie barna får da.Skjønner at du synes det er innmari kjipt. Men dessverre så blir det sånn noen ganger når man er gravid.

Huff da, høres ikke veldig bekkenvennlig ut nei:(
Hva sier mannen din da? Må vel gå an å gjøre om på noen av planene?
Har ikke snakket sammen om det ennå. Kom nettopp hit og da fortalte hun det... Tar det i kveld. Lyst å høre litt hva han tenker og.

Huff. Er ikke bare bare å Være den eneste gravide nei.. Kan ikke du ta en skikkelig avslappende påske på hytta da? Så får de slite seg ut :p
huff.. tror nok ikke hun tenkte på deg når hun la planene.. Men jeg tenker at det er gjort i beste mening..
Tenk så fin påskeferie barna får da.Skjønner at du synes det er innmari kjipt. Men dessverre så blir det sånn noen ganger når man er gravid.
Jada, poden kommer nok til å storkose seg. Men føler akkurat nå for tiden at det er så mye man må "legge fra seg" når man er gravid :(

Æsj...det hørtes ikke akkurat ideelt ut nei:rolleyes:
Du får finne deg en krok med strikketøyet ditt og la de andre styre rundt:)

Har ikke snakket sammen om det ennå. Kom nettopp hit og da fortalte hun det... Tar det i kveld. Lyst å høre litt hva han tenker og.

Greit å høre litt hva han tenker ja. Er jo greit nok med en dag e.l så de kan ha det gøy da, men om det blir hver dag dere er der med slike planer, blir det jo litt stusselig for deg:*

Greit å høre litt hva han tenker ja. Er jo greit nok med en dag e.l så de kan ha det gøy da, men om det blir hver dag dere er der med slike planer, blir det jo litt stusselig for deg:*
Ja, kan bli lage dager desverre...

Ånei :/ har du noen bøker du eventuelt kan kose deg med? Du kan laste ned div e-bøker om du ikke har. Det tror jeg at jeg ville gjort :)

Ville også nevnt det på et eller annet tidspunkt.

Syns egentlig det hørtes litt deilig ut. Beina på bordet å lese en bok.
Men mannen din kan jeg droppe en av turene og være i hytta sammen med deg.

Du får snakke med mannen, og så får du kose deg med stillheten de dagene de andre er ute. Men skjønner det er kjipt. Man blir gjerne ekstra vár som gravid også, og det gjør det jo ikke morsommere.

Hvorfor i alle dager blir du dratt med på en slik tur når gubben vet så godt at du har vondt. Han burde jo bare si til familien at denne påsken blir dere hjemme og slapper av, for du blir jo sittende for det meste alene, noe jeg aldri ville hadde funnet meg i!

Men siden du allerede er der, så får jeg håpe du får det beste ut av turen :) slapp av med en bok og la de tullingene herje i snøen ;)

Last edited:
Hadde nytt stillheten på hytta og sagt god tur til resten av familien! Så luksus!

Jeg er også på hyttetur med en svigermor full av planer (og mat), så jeg føler med deg :-)

Går ikke det an å endre planene litt da? :)

Syns vel det er litt dårlig gjort av din svigermor å lage sånne planer som kanskje ikke er tilrettelagt for gravide.. Hun kunne spurt mannen din eller deg på forhånd om hvordan formen din evnt er :)
Håper du har en bok med deg og kanskje litt musikk, så kan du evnt sitte i solveggen med en god bok å nyte stillheten :)

Jeg må innrømme at jeg syns det hørtes litt deilig ut jeg! Kan du sitte i solveggen med ei god bok mens noen andre underholder mann og barn... :) Hadde vel vært kjedelig hvis alle skulle være hjemme hele tida fordi du ikke kan gjøre noe og?

Back
Topp