MissIndependent
Gift med forumet
Åååååååååååh,jeg er så lei av at Isak våkner HVER kveld av de unga som leker utafor blokka her!
Her jeg bor er liksom en sirkel med blokker ,og en stor lekeplass i midten,og unga leker i veien rett utfor vinduet her.......ikke kan jeg ha vinduet oppe,og de unga hyler og skriker hele tiden!
Jeg kan jo ikke be alle unga i nabolaget slutte å leke heller liksom........
Det er såååå slitsomt,både for meg og Isak at han våkner hele tiden!
Og ikke går de unga inn før langtpå kvled heller,og nå i sommerferien har de jo vært ute enda lenger!!
Og som ikke det var nok,så klarte den j**** Isbilen å stoppe RETT utafor her kl 20 .00 en kveld og dinge med den j***** klokka si!Isak HYLTE,for han skvatt så sinnsykt!
VIL FLYTTE[:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Her jeg bor er liksom en sirkel med blokker ,og en stor lekeplass i midten,og unga leker i veien rett utfor vinduet her.......ikke kan jeg ha vinduet oppe,og de unga hyler og skriker hele tiden!
Jeg kan jo ikke be alle unga i nabolaget slutte å leke heller liksom........
Det er såååå slitsomt,både for meg og Isak at han våkner hele tiden!
Og ikke går de unga inn før langtpå kvled heller,og nå i sommerferien har de jo vært ute enda lenger!!
Og som ikke det var nok,så klarte den j**** Isbilen å stoppe RETT utafor her kl 20 .00 en kveld og dinge med den j***** klokka si!Isak HYLTE,for han skvatt så sinnsykt!
VIL FLYTTE[:@][:@][:@][:@][:@][:@]