En SMULE lei!!!!!!!

MissIndependent

Gift med forumet
Åååååååååååh,jeg er så lei av at Isak våkner HVER kveld av de unga som leker utafor blokka her!
Her jeg bor er liksom en sirkel med blokker ,og en stor lekeplass i midten,og unga leker i veien rett utfor vinduet her.......ikke kan jeg ha vinduet oppe,og de unga hyler og skriker hele tiden!
Jeg kan jo ikke be alle unga i nabolaget slutte å leke heller liksom........
Det er såååå slitsomt,både for meg og Isak at han våkner hele tiden!
Og ikke går de unga inn før langtpå kvled heller,og nå i sommerferien har de jo vært ute enda lenger!!

Og som ikke det var nok,så klarte den j**** Isbilen å stoppe RETT utafor her kl 20 .00 en kveld og dinge med den j***** klokka si!Isak HYLTE,for han skvatt så sinnsykt!

VIL FLYTTE[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Æsj, så irriterende!

Sitter å irriterer meg over det samme.
De leker visst krig. Med Nazi sverdene som de kalte det[&:]

Så irriterende[:@]Men dog ikke så mye å gjøre med desverre[&o]

ORIGINAL: Alexandra82

De ungene får man nok ikke gjort så mye med, slik er det jo bare.
Men den isbil-sjåføren tror jeg at jeg hadde tredd en kroneis i ræva på.
Når klokka er 20 er det altfor sent å kjøre rundt med isbilen!!! Tenk så mange unger på 3-4 år som var midt i kveldsstellet og hørte IIIIISSSSS utenfor hehe

Nei,desverre!
Men jeg tror ikke han Isbil mannen stopper utafor her noe mer,for å si det sånn........
Jeg lente over over veranda rekkverket og sendte han et LITE koselig blikk og spurte om han hadde klokke på seg..............

Sånn er kjempeirriterende!!!

(Prøver å fortrenge at det en dag blir våre unger som irriterer andre...[8|]) Måtte bare. Men jeg hadde blitt veeeeldig oppgitt over sånn. Særlig om det er hver kveld!

Håper det bedrer seg etterhvert som hverdagen kommer snikende. (skoledager og sånn)

Jeg var så frekk at jeg gikk ut å spurte om de kunne gå unna soveromsvinduet, for Elias fikk ikke sove.
Og de gikk de [:)] Veloppdragne unger! Ikke ble de sure eller...
MEN, nå syntes jeg at jeg hørte mamman til han vi leier hos var ute å ba de flytte seg for Elias hadde sikker lagt seg.

Fy så irriterende!

Den isbilen har jeg i vrangstrupa også. Den som pleier å kjøre her sier bare "pling, pling", men herom dagen kom "Norge Rundt"...dvs konkurrenten kjørende på formiddagen mens mini lå ute og sov. Stakkars lille skvatt og hylte. Det var ikke lenge siden han hadde sovnet så jeg hadde lite lyst til at han skulle våkne skikkelig da. Tredde på meg sko og trilla avgårde, men tror dere ikke den j椤#& isbilen kom rett mot meg i gata bortom oss. Jeg tverrsnudde, sendte han sjåføren det styggeste blikket jeg fikk til og løp... Jeg så sikkert veldig smart ut...[8|]

Å, gud så irriterende!!! [:@][:@]

Er innmari stille her selv om vi bor midt i et boligfelt fullt av småbarnsfamilier. Kom kom og flytt hit med dere [;)][:)][:)]

off så fælt[&o] skjønner godt du vil flytte vekk da. Er ikkje noe kjekt at han skal våkne hele tiden pga det[&o]

Skjønner godt det er irriterende [&:] Glad jeg bor på bygda....

ORIGINAL: sjokomuffin

flytt til... hmm eidsvoll f eks [:D][:D][:D]

Der har jeg bodd![:)]

ORIGINAL: sjokomuffin

flytt til... hmm eidsvoll f eks [:D][:D][:D]

Holder p å undersøke saken,snuppa[:D]
Men det ser ut som det kanskje blir Jessheim da[:)][;)]

ORIGINAL: Mamsemumsen

ORIGINAL: MissIndependent

Åååååååååååh,jeg er så lei av at Isak våkner HVER kveld av de unga som leker utafor blokka her!
Her jeg bor er liksom en sirkel med blokker ,og en stor lekeplass i midten,og unga leker i veien rett utfor vinduet her.......ikke kan jeg ha vinduet oppe,og de unga hyler og skriker hele tiden!
Og ikke går de unga inn før langtpå kvled heller,og nå i sommerferien har de jo vært ute enda lenger!!

Og som ikke det var nok,så klarte den j**** Isbilen å stoppe RETT utafor her kl 20 .00 en kveld og dinge med den j***** klokka si!Isak HYLTE,for han skvatt så sinnsykt!

Du kan komme å bo i sokkelen vår. Den er ledig og vi skal ha visning i morgen [:D] Stille og rolig strøk og sentralt som bare det! Vi har både jernbane, flyplass og E6 i umiddelbar nærhet. Det er 800meter til nærmeste barehage, 1,5 km til matbutikk. Dessuten bor alle trønderjentene like i nærheten [:D]

Ja,skulle gjerne ha gjort det,men pappa holdt på å få hjerteinfarkt da jeg sa jeg kanskje skulle flytte 40 min unna dem.så hvis jeg tar med meg flyttelasse til Trondheim,blir jeg nok arveløs[8D]

Du kan komme å bo i sokkelen vår. Den er ledig og vi skal ha visning i morgen [:D] Stille og rolig strøk og sentralt som bare det! Vi har både jernbane, flyplass og E6 i umiddelbar nærhet. Det er 800meter til nærmeste barehage, 1,5 km til matbutikk. Dessuten bor alle trønderjentene like i nærheten [:D]

Ja,skulle gjerne ha gjort det,men pappa holdt på å få hjerteinfarkt da jeg sa jeg kanskje skulle flytte 40 min unna dem.så hvis jeg tar med meg flyttelasse til Trondheim,blir jeg nok arveløs[8D]

Joooo...kom til trheim[:D]

ORIGINAL: CathogBen

Er innmari stille her selv om vi bor midt i et boligfelt fullt av småbarnsfamilier. Kom kom og flytt hit med dere [;)][:)][:)]

Hvor er det?
Er det noe til salgs da?
Hold utkikk for meg da[:D]

ORIGINAL: rico

er jo bare å flytte det [8D][8D][8D]

noe så irriterendes. men har ikke mulighet til å kunne legge han et annet sted da?

Holder på å se meg om etter noe annent[:D]
Men jeg har verdens minste leilighet,så da blir det badet isåfall[8D]

ORIGINAL: rico

er jo bare å flytte det [8D][8D][8D]

noe så irriterendes. men har ikke mulighet til å kunne legge han et annet sted da?

Holder på å se meg om etter noe annent[:D]
Men jeg har verdens minste leilighet,så da blir det badet isåfall[8D]

Ha! Leiligheten her er ikke verdens minste. Den er på 60 kvm og mer enn nok til deg og ISAK. Dessuten er vi bare 1 time unna Gardermoen, så SÅ langt unna er det slett ikke [:D] Det er bare å begynne å pakke. Du kan flytte inn den 1. september [:D]

[:D]

ORIGINAL: CathogBen

Hvor er det?
Er det noe til salgs da?
Hold utkikk for meg da[:D]

Oppegård! Ikke verdenes navle, men sånn 25 min med tog til Oslo. Og vel ca 10 min unna der du bor nå [:)]
De selger jo mest eneboliger her jeg bor nå.. og vi leier så vet ikke helt hva salgsprisene ligger på. Men om jeg finner noe skal jeg si fra vettu [:)][:)]

Back
Topp