En smiley for dagen i dag

Momofmany

Forumet er livet
Haha jeg fant en som beskrev meg på BV ganske bra nå: :excited001

Finn en smiley som beskriver humøret ditt eller det du gjør nå du og ;)

:whacky011 vet ikke helt hva denne smilyen betyr..men jeg driver iallefall å blir tullete av å være alene med en trassete treåring i hele 5 dager!!føler ikke jeg gjør annet enn å være streng og setter han til "time out" dagen lang:p

:rulez Kjæresten bare må lære seg at jeg ikke kan rydde opp etter han hele tiden. Ble dårlig av å se på hans side av sengen.... Snus på gulvet, drikke som er myglet, han har til og med sølt uten å tørke det opp. :puke_l :smiley-chores020

:glasses9 Må nok bli denne :) Har dratt igjen alt av gardiner i stua fordi sola skinner rett inn! Har til og med verandadøra oppe fordi det er så varmt inne :D

:rulez Kjæresten bare må lære seg at jeg ikke kan rydde opp etter han hele tiden. Ble dårlig av å se på hans side av sengen.... Snus på gulvet, drikke som er myglet, han har til og med sølt uten å tørke det opp. :puke_l :smiley-chores020

Baaaaah, kjære vene. Kjerpings på han

Godt å høre at det er flere av de, min lager seg mat og setter igjen alt for at jeg skal rydde og vaske opp. Klær i hele huset boxing hehehe

Back
Topp