Sol & Måne
Forelsket i forumet
I går fikk mannen min en smakebit av min situasjon.. han fikk omgangssyken
ahahaha..
Han kasta bare opp engang men lå i senga og var dritkvalm hele dagen!!
Jeg gikk inn til han med energidrikk etter at jeg kom hjem fra butikken og måtte bare si at jeg ikke følte med han i det heletatt, men her var "middagen" hans
Joa han hadde forståelse for det 
Da jeg gikk og la meg i går kveld sa han til meg:
"Jeg skjønner ikke at du orker dette her i SÅ mange uker!!"
"Nei. Men da har du kanskje litt mere forståelse for hvorfor jeg ikke orker å gjøre så mye når jeg kommer hjem etter jobb da??"
"JA!!"
I dag har han fulgt eldstemann i bursdag, vasket bilen min innvendig og utvendig, sveiset en morsdagsgave til meg, kjøpt blomster, måket gårdsplassen og etterpå skal han lage hjemmelgde hamburger til oss
hihihi
ahahaha..Han kasta bare opp engang men lå i senga og var dritkvalm hele dagen!!
Jeg gikk inn til han med energidrikk etter at jeg kom hjem fra butikken og måtte bare si at jeg ikke følte med han i det heletatt, men her var "middagen" hans
Joa han hadde forståelse for det Da jeg gikk og la meg i går kveld sa han til meg:
"Jeg skjønner ikke at du orker dette her i SÅ mange uker!!"
"Nei. Men da har du kanskje litt mere forståelse for hvorfor jeg ikke orker å gjøre så mye når jeg kommer hjem etter jobb da??"
"JA!!"
I dag har han fulgt eldstemann i bursdag, vasket bilen min innvendig og utvendig, sveiset en morsdagsgave til meg, kjøpt blomster, måket gårdsplassen og etterpå skal han lage hjemmelgde hamburger til oss
hihihi
smile