Her er det helt dødt fra min side. Tror det er trebarnslivet og all logistikk på dagtid som gjør at vi blir mer samarbeidspartnere enn kjærester, pluss at vi enda ikke har noe prevensjon på plass utenom kondom, som er skikkelig turn off. Er usikre på om han skal sterilisere seg, og jeg vil ikke risikere ny graviditet, selv om jeg enda ikke har fått mens tilbake. Føler meg tørr også, sikkert på grunn av amming og hormoner. Har heller ingen egentid for å holde meg selv ved like, får ikke fred til å barbere meg her eller der, eller bare stelle meg for å føle meg vel. Går i ammebh og brystene lekker hvis ikke. Nei, blir lite love her i gården dessverre. Håper det blir bedre etter hvert og at lysten kommer tilbake. Er ikke seksuelt frustrert en gang heller, bare helt dødt. Mannen min er attraktiv og jeg liker han jo. Ikke som jeg tenker på noen andre heller. Hatt sex to ganger siden fødselen bare.., sa det, ag heg vil ikke ha sex bare fordi jeg har dårlig samvittighet, vil jo ha lyst jeg og. Tips anyone?