En slektning lar barnet sove i bil som sviver, du kan ikke se bilen fra huset deres!

Sviver? Vil det si å stå på tomgang?
Synes jo det var i overkant unødvendig!! At hun tør..:(

Jeg ville gitt henne noen artikler om biler som har tatt fyr når de har stått på tomgang, tror hun hadde slutta da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Det hørtes ikke helt bra ut,og om jeg hadde hatt bil hadde jeg aldri turt det..hadde aldri turt og latt ungen sove når jeg ikke hadde hatt kontroll heller..

Sviver?? Hadde sagt at man ikke skal gå fra barn i bil, den kan brenne, bli stjelt eller ungen kan våkne og gjøre noe som får den til å trille om ungen er stor nok til det..farlig!

Oi, hvor gammelt er barnet? Hørtes utrolig drøyt ut? Hvorfor gjør hun det???

barnet er 9 måneder, hun ser ikke noe galt i det sier hun. Barnet skriker mye og det er så langt eneste muligheten de har funnet for å få barnet til å sove litt på dagtid. Men er det en god nok unnskyldning synes dere?

Hvis det er eneste mulighet for at barnet får sove, må hun faktisk sitte i bilen sammen med barnet. Det kan være livsfarlig, man går ikke fra barn i bil, iallefall ikke en bil som sviver. Idioti!

barnet er 9 måneder, hun ser ikke noe galt i det sier hun. Barnet skriker mye og det er så langt eneste muligheten de har funnet for å få barnet til å sove litt på dagtid. Men er det en god nok unnskyldning synes dere?

Oi,helt utrolig. Hva har du sagt til hun? Da tror jeg at jeg hadde funnet andre metoder for å få barnet til å sove.
I vogn i gangen,eller hagen,rommet sitt eller noe .... Tenk om noe skjer? Rart hun ikke er redd for det,når hun ikke kan se bilen en gang. Mine barn sovner med en gang i bil,og våkner såfort jeg stopper den,men kan ikke la bilen stå på tomgang.... Da kjører jeg meg heller en ekstra runde :)

Nei! Ser ikke problemet med å sitte i bilen med barnet. Kjørte tur hver dag en periode her også, fordi det var eneste måte å få hun til å sovne, men jeg var aldri innom tanken på å gå fra henne i bilen.

Enig med frosken....
Viss de må ut å kjøre,så ikke gå i fra barnet alene i bilen....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg tror nok også jeg hadde lagt ungen min til å sove i bilen dersom det var eneste måten (ved kolikk feks). Og hadde nok latt den gå på tomgang uten at miljøet er viktigere for meg enn å få ungen til å sove. MEN jeg hadde selv sittet i bilen eller vært rett utenfor.

Når jeg hører sånt har jeg lyst til å kjøre bilen bort i gata og at noen ringer på å forteller henne at bilen hennes er borte. Bare for å gi henne et støkk som viser at barnet kan bli kidnappet sammen med stjålet bil.

Jeg tror nok også jeg hadde lagt ungen min til å sove i bilen dersom det var eneste måten (ved kolikk feks). Og hadde nok latt den gå på tomgang uten at miljøet er viktigere for meg enn å få ungen til å sove. MEN jeg hadde selv sittet i bilen eller vært rett utenfor.

Når jeg hører sånt har jeg lyst til å kjøre bilen bort i gata og at noen ringer på å forteller henne at bilen hennes er borte. Bare for å gi henne et støkk som viser at barnet kan bli kidnappet sammen med stjålet bil.

You evil woman.. det verste er at jeg også tenkte tanken :P

da kan du fortelle at på borgenhaugen i sarpsborg var det en dame som bare skulle inn på kiwi og kjøpe en ting eller to... hennes bare noen uker gamle baby lå i bilen og sov, så hun tenkte jeg skal jo bare fort inn og ut igjen, så hun lot bilen stå å gå... da gikk det en "sjeltring" forbi og så det og tenkte den bilen kan ta meg dit jeg skal og satt seg inn og kjørte av sted.... når moren kom ut igjen så fikk hun selvfølgelig panikk... det sier seg selv.... heldigvis hadde tyven oppdaget at det var en baby der og sikkert fått litt panikk selv, for de fant bilen med baby'n nede på rema 1000 bare 5 min unna innen veldig kort tid... flaks han så baby'n med en gang og ikke etter en times kjøring når baby'n hadde våknet å vært sulten... jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i vartfall.... så her er aldri barn alene i bilen... tror nok ikke henne damen går i fra barnet sitt igjen heller :)

da kan du fortelle at på borgenhaugen i sarpsborg var det en dame som bare skulle inn på kiwi og kjøpe en ting eller to... hennes bare noen uker gamle baby lå i bilen og sov, så hun tenkte jeg skal jo bare fort inn og ut igjen, så hun lot bilen stå å gå... da gikk det en "sjeltring" forbi og så det og tenkte den bilen kan ta meg dit jeg skal og satt seg inn og kjørte av sted.... når moren kom ut igjen så fikk hun selvfølgelig panikk... det sier seg selv.... heldigvis hadde tyven oppdaget at det var en baby der og sikkert fått litt panikk selv, for de fant bilen med baby'n nede på rema 1000 bare 5 min unna innen veldig kort tid... flaks han så baby'n med en gang og ikke etter en times kjøring når baby'n hadde våknet å vært sulten... jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i vartfall.... så her er aldri barn alene i bilen... tror nok ikke henne damen går i fra barnet sitt igjen heller :)

Oi shit!! bra det gikk så bra.

Oi shit!! bra det gikk så bra.

ja flaks spør du meg... mer gullhår i ræva tror jeg ikke ho kan få plass til... men ho lærte sikkert... flaks jeg ikke vet hvem ho er, for da tror jeg kanskje ho hadde fått høre det, men det har ho nok også fått av andre :)

Jeg fikk bilen min stjålet,skulle levere storesøster som da var baby til min mor,står med ungen i armen og ser bilen forsvinne.Jeg hadde bare latt nøklene stå i siden jeg skulle reise med en gang.Etter den episoden lar jeg aldri barna sitte i bilen,hverken tomgang eller ei

Huff... Ikke noe jeg hadde gjort. Tror jeg hadde sagt hva jeg mente ihvertfall hvis det er en slektning. Synes nesten det et uansvarlig. Ingen vet når barnet våkner, hva det tenker når det våkner alene. Og TENK om noen hadde stjålet bilen

Back
Topp