sukkersøtdetermeg
Glad i forumet
Hva er din reaksjon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hvor gammelt er barnet? Hørtes utrolig drøyt ut? Hvorfor gjør hun det???
barnet er 9 måneder, hun ser ikke noe galt i det sier hun. Barnet skriker mye og det er så langt eneste muligheten de har funnet for å få barnet til å sove litt på dagtid. Men er det en god nok unnskyldning synes dere?
barnet er 9 måneder, hun ser ikke noe galt i det sier hun. Barnet skriker mye og det er så langt eneste muligheten de har funnet for å få barnet til å sove litt på dagtid. Men er det en god nok unnskyldning synes dere?
Jeg tror nok også jeg hadde lagt ungen min til å sove i bilen dersom det var eneste måten (ved kolikk feks). Og hadde nok latt den gå på tomgang uten at miljøet er viktigere for meg enn å få ungen til å sove. MEN jeg hadde selv sittet i bilen eller vært rett utenfor.
Når jeg hører sånt har jeg lyst til å kjøre bilen bort i gata og at noen ringer på å forteller henne at bilen hennes er borte. Bare for å gi henne et støkk som viser at barnet kan bli kidnappet sammen med stjålet bil.
da kan du fortelle at på borgenhaugen i sarpsborg var det en dame som bare skulle inn på kiwi og kjøpe en ting eller to... hennes bare noen uker gamle baby lå i bilen og sov, så hun tenkte jeg skal jo bare fort inn og ut igjen, så hun lot bilen stå å gå... da gikk det en "sjeltring" forbi og så det og tenkte den bilen kan ta meg dit jeg skal og satt seg inn og kjørte av sted.... når moren kom ut igjen så fikk hun selvfølgelig panikk... det sier seg selv.... heldigvis hadde tyven oppdaget at det var en baby der og sikkert fått litt panikk selv, for de fant bilen med baby'n nede på rema 1000 bare 5 min unna innen veldig kort tid... flaks han så baby'n med en gang og ikke etter en times kjøring når baby'n hadde våknet å vært sulten... jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i vartfall.... så her er aldri barn alene i bilen... tror nok ikke henne damen går i fra barnet sitt igjen heller![]()
Oi shit!! bra det gikk så bra.