en skygge av en strek, er en strek!... eller?

solstråla

Gift med forumet
startet denne tråden på generell, men er vell her den hører hjemme...

er tre dager over ikm, ingen tegn til tanta, og en test i dagtidlig viste en svak, svak strek nr. 2.......

har egentlig troen på at jeg er gravid også, men stoler ikke helt på det enda!

føler meg veldig rolig på en måte, for har jo vært hjennom dette en gang før, men samtidig er jeg urolig med tanke på det økonomiske og sånt..

var jo planlagt, men hadde ikke trudd det skulle klaffe så fort! er 2pp...

Vi stemmer for at det er en bitteliten solstråle du har sett på testen din.. [;)]

Håper du er gravid denne gangen[:D]

takk for den!
får bare vente å se.... [8|]

LYKKE TIL!!!
gleder meg til å få høre endelig svar!!
Så på generell at du har fått sterkere strek idag!!Spennende!!!

ja, blir nok en test til i morgen.....[;)]

mange sir: en strek er en strek [;)][;)][;)]

men skjønner godt at du ikke tørr å slippe jubelen løs enda, håper og krysser alt for deg [:D]
Ha en befruktende /eller kansje det er gjort) kveld [;)]

Kathrine

en skygge av en strek ER en strek!!! hvertfall for meg...

måtte til legen av andre grunner i dag, og fikk han da til å teste meg. og svaret var veldig klart, jeg er gravid!!!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D

gratulere så mye. har gått to dgr over men tør ikke teste meg[:@] skal vente noen dgr først. men har alle tegn til at det kansje er noe i magen[;)] får håpe jeg ikke lurer meg selv..[:@]

HIPP HURRAA!!! Gratulerer så mye med full klaff! [:D] Du er vel så inne i gamet siden forrige gang, så dette går nok strålende. Snuser til meg litt smitte av babystøv[:D][:D]

Kos deg med baby i og utenfor magen[:)]

GRATULERER!!

hehe..
skal love at jeg koser meg, Misin!!

nå har pappan permisjon, og jeg skulle egentlig jobbet. men ble sykemeldt i dag, da vikariatet jeg hadde ikke akkuratt passet for ei gravid..
men, men... er sikkert andre jobber til meg der ute!

og i mens, nyter jeg tulla vår,( verdens snilleste)og den lille hemeligheten i magen min...

har "heldigvis" et kjempevond halebein, så jeg har noe å skylde på ang sykemld.[:)]

Hei!

Gratuleler så masse! Koselig nyhet. Kan jeg spørre hva slags jobb du har? Selv jobber jeg på en lukket akuttpsyk. avdeling, tror det er slik at jeg ikke kan jobbe i miljøet når jeg får synlig mage pga. fare for at pasientene kan utagere mot magen min...

hadde ett kortvarig vikariat , hvor jobben var veldig fysisk krevende og i tillegg i MEGET møkkete omgivelser, så jeg turte ikke jobbe lenger...
vi jobbet med masker, men kjente jeg ble tettere og tettere utover dagen, og både sjef og lege var helt enige med meg..
takk og lov, så føler jeg meg ikke som ei pyse!![:)]

Hehe:)
En strek er en strek!
Det kommer vel ingen strek hvis du ikke har økt produksjon av det hormonet:)
Jeg tror en gratulasjon er på sin plass:)
Det går en stund før at det går opp for deg at du er gravid..ihvertfall har det ikke helt slått meg enda at det skal komme en liten baby om noen mnd....
Lykke til:)

misin: begge gangene jeg har blitt gravid, så er det mangelen på symptomer som er stikkordet...

den første gangen var kroppen min helt tullete før hver mens, og dyttet på meg alle mulige symptomer. men den måneden spira satt, kom ingen symptomer på verken tanta eller spire! kroppen var som den er i dagene etter mensen er fredig..

denne gangen føldte jeg meg "sikker" en ukes tid før ikm, men turte ikke si det til noen. kroppen gjorde seg ikke klar til tantebesøk, bare matlysten som økte.

begynner å bli litt morgenkvalm nå, ellers merker jeg ingenting!

Back
Topp