en skikkelig glad nyhet

squat

Forumet er livet
feiret 30 årsdagen min idag, var egentlih igår[:)] og jeg og sambo fikk islandstur i gave av mamma og pappa, jada masse snørr og tårer[;)] og av svigers og min svoger fikk vi lommepenger, og av min bestefar fikk vi to tusen kroner, på kortet stod det, som takk for alle gode minner du har gitt meg (vi har ett helt spessielt forhold, min bestemor døde da jeg var 14, og de var som mine eksta foreldre i oppveksten) så da gråt jeg ennå mere[:)] og fra mormor og morfar fikk vi enn opplevelses tur på lørdagen som innebærer en 9 timers utflukt med snøscooter kjøring o.l[:D] mamma har ordnet barnevakt for tvillingene, en hos hver av besteforeldrene, og fri fredag om 14 dager på jobben. herregud så utolig glad jeg ble, tenk en hel helg for bare meg og min elskede[:)][:)][:)][:)]

Gratulerer så masse med dagen din i går[:D] og så kjekt med sånne flotte gaver då,nyt turen med din kjære[:)]

Å så hyggelig da,...

Gratulerer så mye med vel overstått dag..

Kos dere masse på tur og nyt fri helgen[:)]

Dæ! For en herlig familie som elsker deg og mannen din!
Grattis med dagen!
Kos deg!

ORIGINAL: Cathrine76

Gratulerer så masse med dagen din i går[:D] og så kjekt med sånne flotte gaver då,nyt turen med din kjære[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

åååååååååh, heldige du / dere daa! *ble jo glad på dine vegne her jeg sitter med gledeståre i øyekroken*.
God tur [:)]

Og gratulerer med gårsdagen. Holdt på å glemme det i farta her [8D]

så fine gaver [:)] kos dere masse

Back
Topp