En skal høre mye....

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Lillemor fikk ikke sove i kveld, for hun hadde bæsjet. Jeg skiftet bleie, og mens hun lå på stellebordet begynte hun å snakke om smokken. Jeg fortalte at den lå i senga.
"putte i rompa?", kom det fra min lille. "Erm, nei, det er ikke lov", presterte jeg å si. "jo, bæsj er godt" kommer det fra lillemor.
Altså, hva svarer man da? ^^ Jeg fikk jo nærmest bakoversveis, og ble ganske lattermild. Hvor hun har tatt det fra vet jeg ikke, men heldigvis er nok det fullstendig uskyldig i hennes hode :)

Hva er det man sier, man kan høre mye rart av fulle menn og små barn :P

Hahaha:D bare å notere ned alle gullkorn til senere;) gleder meg til min starter å prate!

Haha, jeg hadde nok kalt henne for en tøysekopp. :P Det syns datteren min er kjempemorsomt. :D

Hihi, ja de små får sagt det :-P

Frøkna sa i dag etter at hun hadde bæsja, og jeg sa at vi fikk skifte på henne:
"ja jeg stinker! Rompa mi stinker" :-P

Haha :) Morsom lita tulle :)

Jeg vet ikke helt om jeg tørr å skrive ned akkurat denne :p
Hehe...synes kansje denne er litt vel drøy å dra denne i f.eks Bryllup eller noen slags minneverdig sammenheng. Jeg tror jeg er sjeleglad for at min mor har fortrengt over en lav sko :)

Hehe...synes kansje denne er litt vel drøy å dra denne i f.eks Bryllup eller noen slags minneverdig sammenheng. Jeg tror jeg er sjeleglad for at min mor har fortrengt over en lav sko :)
Ja ikke sant ^^

Back
Topp