En sjenert lillesøster..

frk-Kakemonster

Betatt av forumet
I dag var endelig dagen her, OUL! Vi var ganske spent. Babyen låg med ryggen opp og godt trykt nedover. Så jordmor fikk ikke målt skikkelig. Hun brukte lang tid , vi var inne en time. Etter litt hopping og dansing fra min side klarte vi snu babyen å jordmor fikk endelig gjøre jobben sin :) til slutt spurte hun om vi hadde noe spørsmål. Pappaen lurte om det gikk å se kjønn. Hu tittet og tittet. Syns det såg ut som jente. Mest sannsynlig. På slutten sa hu her kan dere se "strekene"... Med storesøster var vi helt overbevist at det ble jente fordi vi såg det veldig tydelig. Denne gangen kjenner jeg meg litt mer usikker, men godt mulig at det er fordi jeg var sikker på at det var gutt. Fordi svangerskapet har vært helt ulikt enn sist. Pappaen har sagt hele tiden at det er jente, så han var fornøyd med å ha rett. Vi gleder oss over en velskapt jente og feiret med å kjøpe matchene newbie kjoler til jentene våres. ❤️❤️

Så gøy :) Gratulerer så mye :) Skjønner at du blir usikker... Jeg hadde også to helt forskjellige sv :p Med jenta våres var jeg ikke kvalm i det hele tatt, ingen symptomer og alt var helt perfekt ;) Denne gangen har jeg vært så enormt dårlig og alt har kommet med på kjøpet :p Denne gangen er det gutt :) Og det hadde jeg på følelsen av også :)

Så stas å kle dem i like klær <3

Gratulerer så mye! ❤️

Gratulere! Vanskelig å slå seg til ro med kjønnet, jeg er der selv. Men vi fikk også se disse "strekene" mellom bena. Hehe. :) synes likevel det er skummelt å kjøpe jenteklær. Har bedt bestemødre strikke kjønnsnøytrale klær :)

Så gøy :) Gratulerer så mye :) Skjønner at du blir usikker... Jeg hadde også to helt forskjellige sv :p Med jenta våres var jeg ikke kvalm i det hele tatt, ingen symptomer og alt var helt perfekt ;) Denne gangen har jeg vært så enormt dårlig og alt har kommet med på kjøpet :p Denne gangen er det gutt :) Og det hadde jeg på følelsen av også :)

Så stas å kle dem i like klær <3

Ja samme her! Sist var eg rask og fin, ingen symptomer. Denne gangen hadde/har jeg kvalme, svimmel, bekkenløsning osv!! Så fikk høre fra "alle" andre at det var gutt denne gangen. Så var jo til slutt begynt å tru på det. Stemme visst for noen ;) gratulera!
Stas med like kle syns ja(Ikkje alle plagg då)

Gratulere! Vanskelig å slå seg til ro med kjønnet, jeg er der selv. Men vi fikk også se disse "strekene" mellom bena. Hehe. :) synes likevel det er skummelt å kjøpe jenteklær. Har bedt bestemødre strikke kjønnsnøytrale klær :)

Ja, med første ba vi også om at de skulle strikke i nøytrale kle. Med tanke på at det kunne gå i arv til småsøsken. Grått, lysebrunt, grønt, gult og hvitt. Mykje fint å strikke i slike farger.
Ja. Trur bare at denne jordmoren var mer usikker. Hun sist sa liksom "dette er jente uten tvil" , mens hun nå var mer forsiktig. Men kanskje bare forskjellig personligheter.

Back
Topp