En sjenert baby......

TonjeC

Flørter med forumet
Var og så babyen på ul idag. Den satt oppreist og speidet utover. Med tommelen opp. [:)]Utrolig vittig å se. Men den nektet å vise oss hemmeligheten mellom bena, og jeg som holdt på å dø av nysgjerrighet på forhånd!!! Etter mye om og men dukket det opp en dings som kan ha vært en tissemann!?! [:D] Jeg var sikker på at det var jente på forhånd, men har inntrykk av at det er vanlig etter hva dere har skrevet?!? Gøy er det uansett!! [:D][:D]
 
Så morsomt! Kanskje litt kjedelig at dere ikke fikk se kjønnet skikkelig når dere hadde lyst, men da blir det sikkert spennende å se resultatet til slutt... Vi var heldige og fikk se at det blir en jente... Uansett så er det utrolig gøyt og spesielt å se fosteret for første gang. Jeg klarte ikke legge bort bildene på flere uker og kunne ikke se meg mett på det lille vesenet!
 
He he, så morsomt at babyen hadde tommelen opp! Da ga den tegn om at alt var helt toppers inni mamma! Hvis dere vil vite kjønnet kan dere jo ta en privat ul senere i svangerskapet.
 
Ja, egentlig..... Men da er jeg kanskje litt overhysterisk nysgjerrig, så vi får se.... [:)] Får kanskje slå meg til ro med at det sikkert er gutt, og unngå å ta helt av ned blåmaling og He-man effekter! [:D]
 
Back
Topp