EN (!!!!!) sammenkomst og ryktet går

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Var på hytten til en kollega på fredag (nærme nok mitt hjem til at jeg kunne kjøre hjem på kvelden).. Var noen som skulle bli hentet av hu enes mann.. Jeg valgte å kjøre selv (selvfølgelig) å ha med en kollega.. Har ikke vært på jobb en time en gang i dag før d ble sagt at "Du,ryktene går med en gang du ikke drikker"..

Kjenner jeg blir ganske forbanna egentlig.. Hvorfor må man ha en rekke med unskyldninger for å ikke drikke egentlig!! Kan d ikke bare holde å si at "nei,ikke i dag".. Må man alltid være gravid for å ikke drikke liksom... Kjenner hormonene bobbler!!!!
 
i know, det der er så tragisk...
er godt mine nye kollegaer ikke er slik om man velger å kjøre...
 
Enig i at det er ganske drøyt. Kan jo være at man rett og slett ikke har lyst den dagen??? Og kjedelig at ryktene går så tidlig... Hva svarte du kollegaen din?
 
Enig i at det er ganske drøyt. Kan jo være at man rett og slett ikke har lyst den dagen??? Og kjedelig at ryktene går så tidlig... Hva svarte du kollegaen din?
 
Når hun sa at ryktene går når du ikke drikker svarte jeg bare  at d får di bare gjøre.. Jeg står f... meg ikke å "unskylder" meg for å ikke drikke.. (den siste biten sa jeg ikke høyt da) hehehe:)

Nei vet du hva!!!!

*** sinna hormonell ja***
 
Utrolig idiotisk! Og når man ikke har sagt noe, så bør folk forstå hvorfor og ha vett til å holde kjeft synes jeg. Om jeg hadde fattet misstanke hos noen jeg kjenner så hadde jeg faktisk ikke spurt, men ventet til jeg ble det fortalt.
 
Utrolig drit at det skal være sånn. Jeg skal på personaltur med jobben fra torsdag til fredag (fest med overnatting og forelesning/kurs dagen etter) og da kommer det til å bli drikking. Teamet mitt vet at jeg er glad i vin, så de kommer sikkert til å lure litt når jeg ikke drikker. Lurer på om jeg skal ha med meg en flaske alkoholfri vin på en vanlig flaske og late som om jeg drikker.... Jeg le foresten spurt rett ut om jeg er gravid da vi var på middag hos noen venner på lørdag fordi jeg ikke drakk da. V bor langt borte og pleier å dele på drikkingen fordi det er så himla dyrt å ta taxi. Men da jeg ikke skulle drikke vin til maten, kom spørsmålet. Tror jeg klarte å svare okei, for det ble ikke nevnt flere ganger.
 
Er veldig dumt at det er sånn! Møkkalei av dette etter nesten ikke å ha drukket på 14 mnd med prøving... Nå er grunnen til å la være enda bedre, men fremdeles - det bør være lov å være kvinne i fertil alder og velge bort alkoholen uten at jungeltelegrafen går varm....
 
Kjenner d irreterer meg litt enda at jeg fikk den i trynet i dag på jobb..

Nå må jeg bare finne opp en fyllefest eller noe til helgen jeg kan fortelle om på mandag..

HEHEHEH!!!
 
Back
Topp