En real drittdag!

bumpien

Glad i forumet
Har et stort behov for å pøse ut om min ordentlige drittdag. Så jeg gjør det her, det volder mindre skader på alle i fysisk nærhet til meg [;)]

Dette er seriøst en ordentlig ordentlig møkka dag. Jeg er bare sur, og overfølsom på alt som blir sagt og gjort. Jeg er trøtt og sliten, og vil helst bare legge meg nå, med en eneste gang. Sove også glemme denne elendige dagen!

Trøsteklem til deg

Håper morgendagen vil bli bedre! Enkelte dager kunne en godt hvært foruten, når alt ser mørkt ut og alt blir gale! Hormonene er ikkje lett å styre i disse dager, men om noen mnd'er sitter vi med di fineste skapningene, og da vil alt bli glemt![:)]

Kjedelig når man har slike dager, godt det nærmer seg kveld/natt og så får du en ny sjanse imorgen.

Du skal få en dag i morgen, så fin og ubrukt står [:)]

Klem til deg, og kjenner til følelsen du helt sikkert sitter med...[:'(]

ORIGINAL: The Hippo Queen

Spre møkka ut her[:D]
Dårlige dager tar vi på strak arm[;)]
Heldigvis er dagen snart over og morgendagen blir helt klart bedre!

*Trøsteklem*

Signerer[:D]

Takk frøkner. [:D] Tror jeg skal finne meg ei bok om noen som har det dobbel så ille som meg, å legge meg i senga å lese. Furten frøken [;)] Ikke får jeg kos før jeg legger meg heller, for samboer er sammen med faren sin. Litt av et opplegg på en ellers dårlig dag [;)]

Ta å se i jubeltråden. Jeg kan være positiv også. Men jeg synes ikke det er lov i denne tråden!

Sender deg en god klem![:)]

(Kjenner meg litt igjen)

Back
Topp