En rørende hyllest til pappa!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Dette innlegget er bare til deg pappa, for selv om jeg for det meste vil ligge på puppen til mamma, så er du også veldig viktig for meg!
En rørende hyllest til pappa »

Kommer du til å vise dette til pappa?

Den r kjempefin. Jeg skulle bare ønske at man slapp lese propaganda mot pappapermen til og med i en sånn hyllest.....

Hadde han bare brydd seg da jeg ville vise den....

Å? Hva stod der?
Noe sånt som: Noen politikere synes du er lik mamma, og det må du fortelle dem at ikke er rett (helt fritt etter hukommelsen min)
Denne bloggen har mye bra, men mye handler også om at barnet absolutt ikke kan utsettes for det "traumet" lang pappaperm tydeligvis er.
Vi hadde 12 ukers pappaperm fra 6 mnd med eldstemann, og det gikk kjempefint. Selvsagt måtte det tilpasninger til, men det gjorde jeg gladelig til sønnen vår sitt beste.
Jeg blir oppgitt på vegne av de fedrene som ikke får lov til å slippe til.

Noe sånt som: Noen politikere synes du er lik mamma, og det må du fortelle dem at ikke er rett (helt fritt etter hukommelsen min)
Denne bloggen har mye bra, men mye handler også om at barnet absolutt ikke kan utsettes for det "traumet" lang pappaperm tydeligvis er.
Vi hadde 12 ukers pappaperm fra 6 mnd med eldstemann, og det gikk kjempefint. Selvsagt måtte det tilpasninger til, men det gjorde jeg gladelig til sønnen vår sitt beste.
Jeg blir oppgitt på vegne av de fedrene som ikke får lov til å slippe til.
Hmm tullete.. Her skal mannen ta hele permen og han er jo like god forelder som meg!

Enig i at pappaer er like gode som mammaer! De mangler bare en pupp, det ble kjempe problematisk for oss da pappa skulle ta perm for hun nektet all mat og flaske. Spiste ingenting da jeg var vekke!! Helt til hun var 11,5 måneder fullammet jeg henne!!! Det et det eneste pappaer ikke kan trå til med!

Enig i at pappaer er like gode som mammaer! De mangler bare en pupp, det ble kjempe problematisk for oss da pappa skulle ta perm for hun nektet all mat og flaske. Spiste ingenting da jeg var vekke!! Helt til hun var 11,5 måneder fullammet jeg henne!!! Det et det eneste pappaer ikke kan trå til med!

Uff håper nesten denne er like vanskelig å amme som de andre :-O

Uff håper nesten denne er like vanskelig å amme som de andre :-O
Uff, ja. Jeg gruer meg skikkelig til å begynne å amme igjen! Sist gikk det 3,5 måneder før jeg kan si at jeg ammet uten sterke smerter :( :(

Huff det hørtes vondt og vanskelig ut! Håper virkelig det går lettere denne gangen.

Back
Topp