En pust i bakken *bilde i innlegg 6*

lenemor

Forumet er livet
Det gjør seg innimellom...

I dag har Johanna og jeg vært i bursdagsselskap med ei veninne av Johanna - og masse andre mammaer og barn... vi har kost oss med pølse og svele og sjokolade og diverse - og masse annet. G og August har vært på hytta og besøkt svigers

Nå har jeg begynt såvidt på bursdagskaka til Johanna - blir en blanding av putekaka til Nøste og en kronekake jeg så på en annen side... ganske morsomt. Skal bare gjør ferdig en siste lille bit når ungene er lagt, så kan kaka legges bort til i morgen og vi trenger bare å rydde litt og vaske gulv før vi tar det kuli på sofaen... G skal ut og handle middag på kinarestauranten i kveld, så jeg slipper kjøkkentjeneste for en gangs skyld (men så har det blitt noen timer med baking og sånt til i morgen da)

Men nå har jeg altså en liten pause på sofaen... August skal snart ha kveldsmat, og så skal vi kose oss med barnas supershow, jeg synes det har vært morsomt før, og forventer ikke noe mindre av årets utgave

Grattis med dagen som var i går, Lene!
Bedre sent enn aldrig!?!

Nå ble jeg VELDIG nyskjerrig på denne putekaka til Nøste.
Link?

Gleder meg til å se resultatet av din.

Den ligger HER (kaller den Nøste sin, for hun tipset om den først, og skal bake den til Linnea)

Puh.. hørtes travelt ut! Du har virkelig fortjent en pust i bakken!

Så flink du er, gleder meg til å se bilder av kaka!
Her sitter jeg å nyter stillheten, skal vi danse og restene etter dagens barnebursdag[:D][:D]

Så er kaka ferdig - jeg skal laste opp bilde jeg... uno momento por favor

Her er kaka til frøkna... det båndet rundt og sløyfene er egentlig mer rosa enn det ser ut på bildet (og så har jeg tatt på flere rosa perler etter at jeg tok bildene - jeg så at det måtte være i kryssene helt ute på kanten også)

Så flink du er! Knallfin kake![:D]

Stilig kake!!!![:D]

Så fin kake!!!
Du er jo kjempeflink!!![:D]

WOOOOOOOOOW!!!!!
Kan du komme hit å bake og?? [:D][:D]

Så fin kake bursdagsbarnet får, kjempe nydelig.
Åssen fyll har du?

Det er jo gulerotkake inni, så den er fylt både i midten og mellom kaka og marsipanen med vanlig sånn smørkrem-greie som er på gulerotkake.. men den er selvsagt farget rosa [;)]

Ble kjempebra jo [:D]
Både gleder og gruer meg til jeg skal lage til lørdag.
Må jo ut å få kjøpt kakeform også. Skal jo ha firkanta jeg [;)]

Den ble kjempeflott! Tipper den smaker godt også, jeg ELSKER gulrotkake[:D][:D]

Nam!!! Den så god ut - og så var den utrolig flott![:)][:)]

Superfin kake!!! Den så god ut!

Back
Topp