En produktv morgen :)

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Jeg stod opp med Leah i 7.30 tida, fkk smørt frokost til hun, tent i ovnen, og satt på en maskin med klær.. Fikk spydd litt, så begynte jeg å vaske alle vnduene i stua og kjøkkenet, og har hengt opp julegardinene i stua og kjøkkenet...

Snart skal snuppa til mommo og bestefar, og vi skal ha barnefri natt :) julebord med jobben min..

Ha en flott dag folkens

Jøss, så flink du er! :-) Her er vi ikke fult så produktiv... Var oppe med Sondre kl.9 (ja, han er en sovegris! :) Laget frokost og har lekt med duplo. Vasket noen panner... Gubben var på julebord i går, så han har nettopp stått opp! Nå sover Sondre i vognen, og jeg slapper av på sofaen før jeg skal begynne å pakke for ferien. Reiser til Tenerife i morgen...  

Ha en fin helg og kos deg på julebord! 

Stikk motsatt her :P Mannen sover på sofaen nå etter bråkete Berit i natt, mens jeg surfer på BV. Skal snart dra ut for å handle inn mat :)

Ha en fin helg! :)

Så flink du har vært :-) Lo godt når jeg leste "Fikk spydd litt...". Bra du ser litt humoristisk på den ikke fult så koselige graviditetskvalmen ;-)
Jeg har vært på jobb, handla litt mat på butikken og laga meg middag. Nå kaller sofaen på meg :-P

Back
Topp