en positiv tråd.....

lille assa 75

Forumet er livet
jeg trenger å lese noe positivt....så dette er en positiv tråd...så kom med det...noe positvt om det å være på bv.....eller om andre positive ting/personer....

jeg begynner....

JEG HAR FÅTT NOEN KJEMPE GODE VENNER HER INNE...TAKKER BUKKER OG NEIER......

Å er det meninga at det ska være positivt å være her inne??? [;)][;)][;)]

Synes dere alle virker som noen super duper jenter jeg :) Dere har alltid svaqr å gode råd, å ikke minst humor[:)]

Å sjøl om jeg ikke har gjort så mye av meg å blirr bedre kjent me dere enda, håper jeg dette forandrer seg [:D]

Takk for at dere finnes...
For hvis det ikke hadde vært for dere så hadde huset
mitt sett renere ut...[8D][8D][8D]

Takker for meg!!

Jeg syntes bv er en kjempe koslig plass å være[:D] Mange supre damer her inne[:)]

For hvis det ikke hadde vært for dere så hadde huset
mitt sett renere ut...
hehe må bare signerer denne jeg[:D]

*Du er en fantastisk omsorgsfull person, som gjør at man føler seg "sett" på BV.

*"Født i januar -06" damene er en utrolig kjekk gjeng, som jeg storkoser meg sammen med.

*På BV kan jeg få svar på det aller meste som jeg lurer på.

*Her er masse god humor!![:D]

*Mange mennesker her som har masse kunnskap å dele!

*Mange som støtter opp og oppmuntrer når man har en tung dag eller vanskelige og rare spørsmål.

Liker dere alle sammen, og er blitt veldig glad i henge her sammen med dere!![:)]

Lærer mye her inne og får gode råd!!!
andre positive ting i mitt liv er min lille gutt som utforsker livet med stoooor appetitt, det er så herlig å følge med på disse små!![:D]

BV er et supert sted for alle som er gravide, har barn eller prøver. Her kan man få svar på ting man lurer på, stifte nye bekjentskap og følge med på andre som er på samme forum!! Har hittil bare positive opplevelser her inne, og håper det fortsetter sånn

ja det vil jeg også bare si....syntes det er veldig bra her inne, her før man råd, og oppmuntring hvis man trenger det. jeg har ikke vært medlem så lenge så kanskje ikke blitt lagt merke til der. men trives her[:)]

dytter denne litt...

[:)]synes alle her inne på bv er en super gjeng[:)]

Back
Topp