En positiv test....

• Trådstarter Trådstarter Fru Fortuna
  • Opprettet Opprettet
F

Fru Fortuna

Guest
...krever ny profil og ny ticker[:D] Her har jeg satt personlig rekord med positiv CB digital 4 dager før IKM. OG det var på kvelden. Så jeg satser på at det stemmer og gleeeeder meg til tiden fremover og til å bli kjent med alle mars-mammaene som havner her. Termin 4. mars[:D]

*sniker fra feb 11*

Gratulerer sååååå masse. Tenk den første gravide (eller er du det[8D]) på mars 11. Dette går unna du, så koselig! Det betyr at vi på feb 11 har kommet oss et stykke...hehe

Lykke til med sv.skapet [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

*sniker fra feb 11*

Gratulerer sååååå masse. Tenk den første gravide (eller er du det[8D]) på mars 11. Dette går unna du, så koselig! Det betyr at vi på feb 11 har kommet oss et stykke...hehe

Tusen takk[:D] Nå har jeg ikke vært her inne så fryktelig mange minuttene, men det er iallefall ei til fra før. Mulig to? Dere februar mammaer er jo laaaaangt på vei allerede dere[;)]

ORIGINAL: Fru Fortuna

*sniker fra feb 11*

Tusen takk[:D] Nå har jeg ikke vært her inne så fryktelig mange minuttene, men det er iallefall ei til fra før. Mulig to? Dere februar mammaer er jo laaaaangt på vei allerede dere[;)]

Ja, vi er vist det, og før dere vet ordet av det er dere også langt på vei. Når folk begynner å komme inn på dette forumet "for real" så er jo du en av de som er kommet lengst her inne, og da misunner alle deg [8D]

Ironisk, eller hva...! [:D][:D][:D]

Kos deg videre her inne...så KOSELIG [:D]

Wow, det var tidlig! Gratulerer så mye, jeg håper på å komme etter! [:D]

*også sniker fra feb 11*

gratulere så masse !  ! :)

hjelper litt på at mars forumet begynner å fylles, da føles det som om tiden i feb faktisk går liiiiitt fortere :p
ukene går jo så sent for tiden ! :p

masse lykke til :)

*sniker fra feb 11*

Back
Topp